Nou in bibilioteca…(9)

Doar ce spuneam in postul trecut ca in ultima vreme nu mai am asa des carti nou si iata ca dau peste o oferta pe Elefant. Cum sa ma pot abtine?!


Mi-am luat volumele 1 si 5 din Vampirii din Morganville. Pe primul l-am citit prin februarie de la biblioteca asa ca nu il aveam si am vrut sa imi completez seria. In plus, nu am mai gasit volumul la biblioteca sa poata si mama sa citeasca seria si asta e alt motiv pentru care am luat Casa de Sticla.


Pentru ca am citit Floare-de-Zapada si evantaiul secret, tot de Lisa See si mi-a placut mult :).


Enigma Otiliei o sa imi trebuiasca la scoala prin semestrul 2 cred, asa ca, daca tot costa doar 5 lei, am zis sa o iau, ca sa o inlocuiesc pe cea veche si stearsa pe care o aveam.


In sfarsit am reusit sa pun labuta si pe alte carti de Cecelia Ahern, ca de mult mi le doream. Mai ales Suflete Pereche care era pe lista mea de cumparaturi de cateva luni…

Si acum o treaba care n-are nici o legatura cu ce am nou prin biblioteca, dar care are treaba cu blogul: bate vantul pe-aici, stiu! In vacanta, cand aveam prea mult timp liber, nu puteam posta pentru ca nu aveam pc. Acum, cand am pc (cel putin momentan, desi eu sper ca va fi permanent de data asta…) nu am timp sa postez din cauza scolii..uf.. Am scrise pe foi recenzii pentru Eve, Floare-de-Zapada si evantaiul secret si Blestemul din Swoon dar n-am timp sa le transcriu in word. Oh, cat ma enerveaza ca ne-au micsorat astia semestrul si acum nu mai exista perioada de teste, ca dam teste in permanenta… Si pentru ca nu era de-ajuns, m-am trezit si asa, pe nepusa masa ca dau anul asta ECDL-ul…Uf uf uf!

Draga vacanta,
Unde esti? Vino mai repede!
Cu drag,
Sayuki

P.S. Tocmai am observat: in momentul de fata blogul are fix 15000 de vizualizari :)

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Oct 29, 2011 @ 17:16:57

    Nice, nice! Felicitari pentru cele 15000 de vizualizari! Eu cred ca dau in sem 2 ECDL-ul…daca nu, la fel ca tine, intr-a 10a :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 29, 2011 @ 17:22:33

      Mersi :)
      Hmm, nu stiu cum ai putea sa il dai in semestrul 2,adica cel putin pe aici examenele sunt imprastiate pe parcursul unui an intreg..terminam prin primavara-vara. De obicei se dadea in a 11-a, dar nu stiu cum am ajuns de la mine din clasa sa il dam anul asta 2 treimi din clasa, adica 20 in timp ce de la restul claselor a 10-a sunt in total 19 :))

      Răspunde

  2. stephenie
    Oct 31, 2011 @ 19:58:37

    Am o mica mare banuiala ca la tine e indiciul nou. Te implor, da-mi si mie o invitatie sa pot intra!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

