A Thousand Years

Tocmai am descoperit America şi m-am îndrăgostit de ea!
Adică am descoperit melodia Christinei Perri – A Thousand Years şi am recunoscut că o ador. Face parte din coloana sonoră pentru Breaking dawn de care să nu uitaţi: apare la noi în cinematografe pe 18 nioembrie. Eu sunt hotarata să merg să îl văd, aşa că vreau să termin de citit seria până atunci. Asta înseamna că mai am de citit 2 cărţi uriaşe până atunci, în special Zori de Zi. Am facut rost de ele, una de la bibliotecă, una de la o colegă, mai trebuie doar să mă pun pe citit :).

Desigur, pun şi melodia :)
Uitaţi-vă şi la videoclip! Mie imi place mult, mai ales că a îmbinat merele din coperta la Amurg, florile(deşi eu cred că trebuia să pună şi aici tot lalele…) din Lună Nouă, materialul roşu din Eclipsa şi piesele de şah din Zori de Zi.

Photobucket

1 comentariu (+add yours?)

  1. Giorgiana Turcu
    Oct 23, 2011 @ 16:30:58

    sigur, il asteptam de un an…

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

