Bal mascat de Melissa de la Cruz

Sânge Albastru nu se află printre seriile mele preferate, dar după ce am citit primul volum şi am zis că e drăguţ şi nu prea, am presupus că principalul motiv e că prea m-am lălăit cu cititul şi şi-a pierdut tot farmecul. Dar acum că am citit şi volumul 2 mi-am dat seama ca am presupus greşit.

Simţeam că abia aşteptam să o termin; şi nu în sensul bun, în care nu mai poţi aştepta să afli ce se întâmplă mai departe şi nu te poţi dezlipi de paginile cărţii, ci în sensul că abia aşteptam să scap de ea, să pot citi altceva, căci îmi pierdusem demult speranţa că se va întâmpla ceva interesant în volumul acesta. Dară ar fi să descriu aceste prime 2 cărţi ale seriei într-un singur cuvânt, acela ar fi monotone. Unde se mai adaugă şi imensa cantitate de lux şi nume de firme celebre, chestie pe care eu personal nu o pot digera, oricât m-aş strădui.

Dar nu pot scrie o recenzie complet negativă, pentru că mă face să mă simt vinovată, aşa că trebuie să povestesc şi despre partea care mi-a plăcut la Bal Mascat, care da, există, chiar dacă e într-o cantitate foarte mică- aş putea spune la pliculeţ :). Acel ceva despre care vorbesc este legătura creată de autoare între îngeri şi vampirii sânge albastru. Pentru că aceşti vampiri nu sunt altceva decât îngeri alungaţi din Rai cu mii de ani în urmă şi blestemaţi să-şi petreacă eternitatea pe Pământ, sufletele lor reîncarnându-se mereu. Astfel că seria are şi o parte mai profundă, dar care din păcate e eclipsată de o alta mai superficială, despre care vorbeam mai sus.

Dacă aveţi de unde să o împrumutaţi şi nu mai aveţi ce citi, atunci aţi putea încerca seria, poate veţi avea altă părere fată de mine. Dar sincer vă spun ca mă bucur că eu nu am dat banii pe ea şi că puteţi găsi multe alte cărţi care să îşi merite banii.

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

