Nou in bilioteca…(8)

Okay, rubrica asta tinde sa devina mai rau decat lunara, pentru ca daca mai asteptam inca 10 zile se faceau 2 luni de la postarea cu numarul 7. Eh, e criza, ce sa-i faci? Nu ca as tine cont de asta cand cumpar carti in prostie :)).


Intai am primit Fior de la Libris, carora le multumesc pentru cea mai super-mega-extra-frumoasa carte pe care am citit-o pana in prezent. Si mai trebuie aici sa-i multumesc si Roxanei pentru ca m-a ajutat sa obtin sponsorizarea atunci cand eu parca eram de pe alta planeta cand venea vorba de treburi d-astea…


Pe 1 octombrie eram din intamplate la Carturesti, unde am dat din intamplare peste promotia „2+1 gratis” la Leda si cand tot din intamplare aveam la mine exact cati bani imi trebuiau. Adica am fost la momentul potrivit in locul potrivit si avand la mine suma potrivita de bani. Tripla coincidenta stranie, care de data asta chiar a fost o coincidenta si se intelege de la sine ca m-am intors acasa cu portofelul gol si cu o sacosa cu primele 2 volume din Micutele Mincionase (Micutele Mincinoase-citita si Impecabil-inca necitita) si Blestemul din Swoon (citita, probabil ii voi scrie in curand si o recenzie).


Tot de la Leda am precomandat Eve (pe care o citesc acum) si Caderea, primul volum din Cele 9 vieti ale lui Chloe King.


Si, in final, cartea pe care o asteptam de ceva timp, care a venit tocmai din Londra,de la Lauren Buckland, editorul autoarei si care e primul volum in limba engleza din biblioteca mea. Vorbesc despre Dearly, Departed de Lia Habel, despre care vorbeam aici. Momentan nu am ajuns prea departe cu cititul, abia pe la pagina 80, pentru ca se citeste destul de greu si o mai si citesc in paralel cu alte carti, dar pana acum pot spune ca epoca victoriana+tehnologia viitorului+zombi=Dearly, Departed by Lia Habel. Presimt ca o sa-mi placa, pentru ca, trecand peste zombi, o amestecatura intre trecut si viitor e lumea mea ideala :).

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

