Leapsa de dimineata

Am primit de la Andreea o leapsa despre dimineti pe la inceputul lunii si abia acum reusesc sa o si postez (mda, abia acum se presupune ca am calculatorul reparat; spun se presupune pentru ca e a 6-a oara in ultimile 3 luni cand se intampla asta, asa ca nu ma grabesc sa trag concluzii).

Deci. Cum imi petrec eu diminetile? Dormind. Nu sunt deloc o persoana matinala. Pentru mine sa ma trezesc devreme inseamna sa ma trezesc la ora 8, pentru ca in mod normal ma trezesc in jur de 9 jumate si mai dureaza inca cel putin jumatate de ora pana sa ma trezesc cu adevarat, timp in care iau micul dejun (a se citi: mananc cateva fructe specifice anotimpului in timp ce ma uit la desene animate incercand sa-mi sau seama pe ce lume ma aflu). Sunt o lenesa, stiu :)).

Nu am idee cui sa-i pasez leapsa, asa ca o las aici pentru oricine o vrea :)

Photobucket

P.S. Sayuki’s back >;3 Nu sunt deloc convinsa ca o sa imi mearga prea mult timp pc-ul, dar eu inca mai sper :)

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

