Best Book Covers for 2010

Revin cu o noua postare la aceasta categorie, de data asta cu un top 10 al celor mai frumoase coperti de carti aparute in 2010.

10. The Replacement de Brenna Yovanoff

9. Paranormalcy de Kiersten White

8. Linger de Maggie Stiefvater, volumul 2 al seriei Lupii din Mercy Falls

7. Fallen de Lauren Kate (aparuta si la noi ca Damnare)

6. Nightshade de Andrea Cremer

5. Mockingjay de Suzanne Collins (al treilea volum al trilogiei Jocurile Foamei)

4. Crescendo de Becca Fitzpatrick

3. Halo de Alexandra Adornetto

2. Clockwork Angel de Cassandra Clare

1. Torment de Lauren Kate (Ratacire, al doilea volum al seriei Damnare)

SURSA

Si acum, parerea mea personala, imi plac foarte mult 1, 3, 7 si 9. In rest nu mi se par cine stie ce. Si nu pot pricepe de ce tuturor(atat la noi cat si peste hotare, din cate se vede) le place asa mult coperta de la Ingerul Mecanic. Mie nu mi se pare deloc frumoasa, doar o coperta obisnuita… Si am si sustinatori :)). Adica mama a citit si ea cartea si apoi vine cu ea la mine si ma intreaba, aratand spre baiatul de pe coperta „Asta-i Will?” I-am spus ca asa cred si ea mi-a zis „Nuuu! Will e mai frumos! Asta-i….Thomas”. Sunt total de acord :)).
Voi ce parere aveti de copetile de mai sus? :)

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. alexa700
    Sep 27, 2011 @ 18:23:12

    Ador coperta de la Halo. E minunata. Stii cumva daca se va lansa si la noi? As vrea tare mult sa o citesc…

    Răspunde

  2. mada
    Oct 02, 2011 @ 13:55:57

    Sunt superbe,in special coperta de la Paranormalcy,Halo,Ratacire,Damnare si Clockwork Angel.Abia astept sa fie publicata Paranormalcy si la noi in noiembrie.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

