Aproape Casatoriti de Jane Costello

aproape-casatoriti-1153-1 De n-ar fi fost la promotie cu revista, nu cred ca as fi ajuns sa citesc Aproape Casatoriti. Desi nu m-a atras doar pretul ci si faptul ca e o comedie romantica (pentru ca eu ador comediile romantice) imi pare rau sa spun ca, totusi, a fost sub nivelul asteptarilor mele.

Chiar daca nu pot spune ca nu a fost o carte draguta, mi s-a parut cam….seaca ; adica nu a fost nici emotionanta dar nu a avut nici cine stie ce actiune, doar intamplari care pareau neinsemnate si peste care treceam foarte usor, chestie care n-ar fi trebuit sa se intample. Acum probabil va intrebati de ce spun ca e totusi draguta si nu plictisitoare cartea lui Jane Costello. Si chiar de nu va intrebati asta, eu va spun oricum ca ceea ce mi-a placut a fost felul in care povestea Zoe, fie ca facea haz de necaz, fie ca doar spunea una dintre replicile ei amuzante (de ex „Raman acolo cu gura cascata, ca un calcan uimit.” Sunt multe, da rasta e ce ape care am reusit sa o si retin :D ). Dupa ce a fost lasata balta in fata altarului, Zoe pleaca in America, peste ocean, in speranta ca isi va putea reface viata, uitand de tot ce a lasat in urma in Marea Britanie. Doar ca odata ajunsa acolo, realizeaza ca lucrurile nu sunt asa de roz cum se astepta si se trezeste in mijlocul unei incurcaturi si mai mari.

In final, pentru ca am terminat cu ce cred eu despre carte, trebuie neaparat sa ma leg de coperta, pentru ca e acolo o chestie care chiar ma sacaie ! Da, ilustratia e tare draguta, dar Sayuki tot Sayuki e -defapt nu, Sayuki e doar cea obsedata de carti si acum sunt sigura ca vorbeste partea din mine care adora desenul ; hmp, suntem multe si stiu cat de ciudat suna, dar am mai multe nume, vreo 5 sau 6 cred, depinde doar ce personalitate a mea o cunosti ; sunt mai ceva ca Nescafe 3 in 1 :)) – dar ideea e ca umbra celor doi miri e pe partea dreapta iar cea a buchetului in stanga. Pai cum vine asta ?!E pe undeva prin afara copertii pusa specia o lumina in dreapta buchetului, sau ce?! Uhh ! …..Gata, m-am calmat, puteti ignora ultima parte, cred ca innebunesc pe zi ce trece :)).

Scor: Image and video hosting by TinyPic din 5 (desi ar cam fi un 4 cu minus…)

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. mellontess
    Sep 17, 2011 @ 13:07:22

    Cu toate ca a fost o carte sub asteptarile tale i-ai dat totusi nota 4/5, ceea ce inseamna un 8-9/10. Iar asta o transforma intr-o carte buna. Si eu mi-am luat cartea cu revista, inca nu am apucat sa o citesc, insa urmeaza in viitorul apropiat. In alta ordine de idei, iti apreciez simtul observatiei in legatura cu umbrele de pe coperta. Eu n-am sesizat. :-)

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 17, 2011 @ 13:20:39

      Cred ca mai degraba e un 7-8/10, sau pe acolo :).
      Eu cred ca am un simt al observatiei destul de ciudat, adica nu prea observ chestiile pe care ar trebui (ca de ex, ieri am trecut de vreo 4-5 ori prin bucatarie pana sa observ ca mama cumparase alta cutie de cereale :)) ), dar le observ pe cele de care aproape nimanui nu-i pasa :))

      Răspunde

  2. Oana Baciu
    Oct 03, 2011 @ 01:49:07

    Eu nu sunt genul carenu prea citeste romane de dragoste…recunosc….dar e singura carte din viata mea care m-a binedispus teribil intr-o perioada in care nimic altceva nu ar fi reusit…O recomand oricui simte nevoia sa evadeze din rutina zilnica si sa se distreze.Cat raportat la nota acordata de tine…:(…eu ii dau 10..:P

    Răspunde

  3. Veronica
    Iun 10, 2012 @ 22:55:02

    Nu demult am terminat de citit acest roman si, recunosc , mi-a placut nespus de mult , respect pentru Costello !!!

    Răspunde

  4. Veronica
    Iun 10, 2012 @ 22:56:18

    Recomand lectura acestui roman , chiar daca…n-are atit de multe momente haioase,as zice,dar e bun ….. e real…….e de viata ))

    Răspunde

  5. Good game, Felicia
    Iul 05, 2012 @ 23:42:24

    Am citit 2 paginifin ea fiindca am gasit-o la mama
    e incredibil de proasta
    hmm..sau sunt eu ultra selectiva, nu stiu

    –Cu drag, Felicia

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 05, 2012 @ 23:48:27

      Aah, nu stiu cum ai reusit tu ca dupa doar doua pagini sa ajungi la concluzia ca e ‘incredibil de proasta’..Eu zic sa nu ne grabim cand zicem chestii d-astea:)

      Răspunde

      • Good game, Felicia
        Iul 06, 2012 @ 00:02:40

        ma refer STRICT la modul de scriere al cartii
        despre subietct nu ma pot pronunta
        si daca nu ma insel face parte din asa numitul gen „chick-it”, nu?

        not my style
        te pup
        –Cu drag, Felicia

      • Sayuki
        Iul 06, 2012 @ 00:05:35

        Mda, in sensul asta nici eu nu pot sa spun ca imi place prea mult. In general nu prea sunt fana a romanelor chick-lit..

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

