Fior ~Lupii din Mercy Falls 1 de Maggie Stiefvater

Asa cum spuneam in postul trecut, chiar vroiam sa citesc cartea asta! Doua zile mai tarziu (vineri) am si primit-o de la libraria online Libris pentru a-i scrie o recenzie si m-am pus imediat pe citit. Si a fost…wow ! Am mai auzit multe pareri de bine despre Fior, dar nici una nu spunea ca e o carte extraordinara. Ei bine, o spun eu : e superba, o ador ! Mi-a placut asa mult ca am ajuns la ultima pagina fara sa-mi dau seama si apoi am ramas asa trista si dezamagita ca s-a terminat…

Maggie Stiefvater ne spune povestea de dragoste dintre Grace, o fata ce cu 6 ani in urma a fost atacata de lupi si apoi salvata tot de unul dintre acestia (lupul ei, lupul cu ochii galbeni) si Sam, baiatul cu ochi galbeni ce se transforma in lup la venirea frigului. Desi s-au cunoscut in forma umana abia anul acesta, iubirea lor a prins viata cu ani in urma. Dar acum, ca s-au intalnit in sfarsit, isi dau seama ca soarta nu e deloc de partea lor si venirea iernii ameninta sa ii desparta pentru totdeauna, caci acesta pare sa fie ultimul an in care Sam s-a mai transformat in om, urmand sa isi petreaca restul vietii ca lup.

Imi place ca autoarea nu a umplut primele 50-100 de pagini cu detalii si descrieri plictisitoare despre cum era viata lui Grace inainte de Sam, ci intra direct in subiect, astfel ca lectura e asa interesanta si nu mai puteam lasa cartea din mana dupa doar cateva pagini. Si, chestia socanta pentru mine e ca am spus ca imi place foarte mult inainte sa ajung la pagina 50 (socant, pentru ca eu niciodata nu imi spun parerea despre o carte pana nu ajung celputin la jumatate sau nu ma apropii de sfarsit).

Pe scurt, am impresia ca Maggie a scormonit prin capul meu inainte sa se apuce de carte, hotarata sa scrie ceva exact pe gustul meu –si da, cu asta ma refer la tot, inclusiv si in spacial la Sam :) -. Nici nu mai incape indoiala ca va recomand Fior si ca abia astept sa apara urmatorul volum !

Photobucket

20 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Sep 12, 2011 @ 19:05:06

    Ah, asta inseamna ca am uitat sa spun ca e o carte extraordinara :)). Si eu abia astept sa apara urmatorul volum!

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 14, 2011 @ 21:58:25

      Oh, cum ai putut uita ceva atat de important? :) Oricum, datorita tie am ajuns sa citesc cartea (atat pentru recenzia ta, cat si pentru ca m-ai ajutat sa obtin sponsorizarea la Libris) asa ca trebuie sa iti raman in veci indatorata :)) >;D<

      Răspunde

  2. mariana vartosu
    Dec 10, 2011 @ 21:16:21

    Primele pagini m-au purtat la un maraton poetic de exceptie, socant si indraznet.Cu fiecare pagina in suflet mi se strecura o tristete necunoscuta, vecina cu agonia.Voi lasa sa se asterna bine cuvintele in rafturile sufletului si, voi face o recenzie.O carte f.buna!

    Răspunde

  3. mariana vartosu
    Dec 10, 2011 @ 21:18:06

    Da, chiar asa, pe cind viitorul volum? Cine ma anunta si pe mine???

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 10, 2011 @ 21:22:31

      Nu am idee cand va aparea urmatorul volum, desi sper cat mai curand posibil. Viziteaza din cand in cand blogurile despre carti si n-ai cum sa nu afli atunci cand va aparea.

      Răspunde

  4. mariana vartosu
    Dec 10, 2011 @ 21:20:42

    Imi vine sa mor de ris! De ce credeti ca ar putea placea o astfel de carte, doar tinerilor? Ati auzit despre tinerete fara batranete, nu? Lectura te mentine tanar!!!

    Răspunde

  5. mariana vartosu
    Dec 10, 2011 @ 21:22:06

    Oricum , iubesc tinerii curiosi si impatimiti de lectura. Ei vor fi intotdeauna bogatii lumii!

    Răspunde

  6. Rose
    Dec 31, 2011 @ 11:21:21

    Ah, trebuie neaparat sa pun si eu mana pe cartea asta! <3

    Răspunde

  7. Rose
    Ian 12, 2012 @ 13:25:38

    Salut :)
    Tocmai am terminat carte acum 10 minute si m-a lasat cu gura cascata. Am plans. Ai avut mare dreptate, e absolut geniala! Nu mai pot de nerabdare pentru volumul 2.

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 12, 2012 @ 22:46:07

      Ma bucur ca ti-a placut >;D<
      Hihi, eu am plans doar la sfarsit…ca eram prea fericita :)). Dar inainte de asta ma simteam asa golita pe dinauntru ca nici sa plang nu mai puteam @.@

      Răspunde

  8. ioana
    Ian 29, 2012 @ 12:53:08

    Eu inca nu am citit cartea dar o voi viti cat de curand . abea astept …….mor de nerabdare sa vad cum este…….mai ales dupa recenzia ta!

    Răspunde

  9. ioana
    Ian 29, 2012 @ 12:53:33

    citi*

    Răspunde

  10. Pati
    Apr 18, 2012 @ 22:25:44

    Gata ! Maine ma duc la librarie si imi cumpar „Fior” si „Damnare” .. mai convins :D .
    Dar dupa aia .. nimic , ca mai am de citi si seria „The Hunger Games” si „Divergent” :) .

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 19, 2012 @ 20:04:36

      Aaaa, ma bucur ca te-am convins <333 Sper acum ca n-o sa te dezamageasca si sa ma injuri pe urma =)). Sa-mi spui cum ti s-au parut…dupa ce le cumperi…si dupa ce le si citesti :))

      Răspunde

  11. Bia
    Apr 27, 2012 @ 20:48:45

    Cu „Fior” mi s-a intamplat ceva foarte ciudat, ce nu mi s-a mai intamplat niciodata, adica am citit-o pe toata intr-o saptamana :-?, in faza in care eu citesc o carte in maxim 2 zile, dar e din cauza ca a inceput scoala… :)
    Oricum, lasand ciudateniile la o parte, cartea este extraordinara, superba, geniala ^_^. M-a farmecat;;). Chiar inteleg acum toate spusele tale gen „si din nou Fior” sau „Sammm” <3.
    Apropo, cand mai faci acel moment artistic? Pentru ca as vrea sa-ti trimit si urmatoarea parte a povestii mele *corectatee :D* , bineinteles, daca o mai vrei ;;).

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 27, 2012 @ 23:58:50

      Uuu, ma bucur ca ti-a placut <33
      Pai poti sa imi trimiti in continuare, chiar daca inca nu am postat :). Eu am zis sa mai astept, ca poate mai trimite cineva ceva, ca pana acum am doar compunerea ta… Dar vad ca nimic…cred ca am sa postez totusi zilele astea :)

      Răspunde

  12. Bia
    Apr 28, 2012 @ 20:57:57

    Aham, ok :)
    Pai… cred ca o sa-ti trimit zilele astea *ca tot nu se face scoala, si am timp sa ma mai ocup :))* capitolul 1 corectat…. dar apoi va mai dura ceva daca e sa mai trimit si capitolul 2. De ce? Pur si simplu mi-a venit o idee *neanuntata, asa mi se intampla mie* si trebuie sa scotocesc prin carte ca sa o integrez :)

    Răspunde

  13. Sim Ona
    Iun 25, 2012 @ 20:32:21

    Volumul doi exista si in romana sau trebuie sa apara?

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

