Nou în bibliotecă… (7)

În ultimul timp n-am mai cheltuit asa multi bănuţi pe cărţi, dar tot am reuşit să strâng ceva :)

De le Diverta mi-am luat caseta cu primele 4 volume din Jurnalele Vampirilor, pentru ca desi le citisem, nu le aveam in biblioteca si pentru ca au costat 16 lei, 30 daca pui si transportul. Cum sa ma pot abtine?!


Cu revista Joy am luat Aproape casatoriti, pe care o citesc acum si mi se pare destul de draguta.

Si de la Bravo, Revelatia si Rafuiala, volumele 2, respectiv 3 din seria Fortele Raului Absolut. Ca sa vezi ce chestie, eu am citit doar primul volum imediat ce a aparut iar mama doar ce s-a apucat sa-l citeasca acum pe al treilea! Ce-am facut? O.o

Voi ce mai aveti nou prin biblioteca? :)

Photobucket

P.S. Pentru ca nu stiu daca mai apuc sa mai postez ceva si maine, spun de pe acum ca joi plec la munte (in sfarsit! ), deci voi lipsi de pe aici cam o saptamana, nu sunt sigura… Defapt, sper ca ma voi intoarce pe blog in aceeasi zi in care ma voi intoarce si acasa, avand in vedere ca pc-ul meu iar o ia razna (zau asa, asta deja nu mai e trist, e de-a dreptul enervant! )

14 comentarii (+add yours?)

  1. ladyandreea
    Aug 30, 2011 @ 16:02:48

    Distractie placuta!

    Răspunde

  2. RRoxana
    Aug 31, 2011 @ 12:34:49

    Distractie placuta la munte! >:D<

    Răspunde

  3. Dee
    Aug 31, 2011 @ 19:33:56

    Foarte tari cărţile:) Mi se pare… wow! oferta celor de la Diverta. Prima dată când am văzut-o am crezut că e doar o greşeală, dar se pare că m-am înşelat:).
    Distracţie plăcută!!:)

    Dee

    Răspunde

  4. Gavrila Diana-Elena
    Sep 01, 2011 @ 16:31:57

    Ai cumparat o gramada de carti! Super! Unde mergi la munte? Eu locuiesc foarte aproape de unul si inca nu am apucat sa merg vara asta. Rusine mie! Sper sa te distrezi! Pupici.

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 06, 2011 @ 18:33:46

      Pai, initial trebuia sa ajung pe la Arieseni, dar am fost prin cu totul alte parti :)). Voi scrie un post despre calatoria mea, cat de curand sper, avand in vedere ca iar nu-mi merge pc-ul, si scriu acolo peste tot pe unde am ajuns :)

      Răspunde

  5. BabyBlue
    Sep 03, 2011 @ 19:20:28

    Buna. Am citit articolul tau si mi s-a parut foarte dragut. Am si eu o intrebare: ti-ai luat toate cele 4 volume din Jurnalele Vampirilor cu 16 lei????? poti sa-mi zici si mie unde le-ai gasit la un asemenea super pret ca si eu le urmaresc de mult. mersi frumos

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 06, 2011 @ 18:36:14

      Le-am luat de pe dol.ro , dar imi pare rau sa iti spun ca doar ca m-am uitat si am vazut ca nu mai sunt la oferta si pretul a ajuns iar la 85 de lei :(.

      Răspunde

  6. Alina
    Sep 04, 2011 @ 16:27:51

    Si eu le-am citit pe toate si le ador. Daca ai si vazut serialul Vampire Diaries(care chiar merita vazut) poti sa arunci o privire pe blogul meu:

    http://vampire-diaries-fan.blogspot.com/

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 06, 2011 @ 18:39:39

      Desi mi-au placut mult cartile, nu sunt deloc o fana a serialului. Abia m-am chinuit sa vad vreo 19 episoade :)). Dar am aruncat o privire pe blogul tau. Dragut :) Succes in continuare!

      Răspunde

  7. Nicoleta Roman
    Sep 06, 2011 @ 23:01:31

    Ce norocoasa ai fost, tinand cont de faptul ca ai prins toate cele 4 volume din „Jurnalele Vampirilor” la o asemenea oferta!:D
    Sunt curioasa cum e „Aproape casatoriti”, sper sa revii cu o recenzie.

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 07, 2011 @ 18:22:52

      Da, si eu ma consider norocoasa la faza asta, in special pentru ca nici nu ma gandeam ca imi voi cumpara vreodata cartile astea, chiar daca imi placeau :)
      Aproape casatoriti e o carte draguta, dar nu cine stie ce, dupa parerea mea. Sigur voi scrie si o recenzie. Adica am scris-o deja pe foaie, dar mai trebuie sa astept putin pana sa o postez, ca pc-ul meu e la reparat :)

      Răspunde

  8. mellontess
    Sep 12, 2011 @ 15:37:05

    Mi-am cumparat si eu „Aproape casatoriti” cu rev Joy, insa nu am apucat sa o citesc. Acum citesc trilogia „Fortele Raului Absolut”. Am ajuns la al 3’lea volum. :-)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

