Leapsa

Am primit o leapsa de la Roxana. Probabil ca e cea mai cruda si imposibila leapsa pe care am primit-o @.@

1. Sa incepem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentati.
Pisica. Pentru ca in toata aceasta lunga perioada de existenta a mea, a fost revista pe care am cumparat-o si citit-o cel mai mult, desi de cativa ani am renuntat sa mai cumpar orice revista. La un moment dat doamna de la magazinul de reviste ma cunostea drept fata-pisica si imi dadea revista inainte sa apuc sa spun ceva :).

2. Culoarea preferata.
Rosu! Probabil si singura culoare care chiar imi place, pentru ca negru e nonculoare…

3. Serialul preferat.
Nu am vazut prea multe seriale si nici unul care sa imi placa indeajuns de mult cat sa-l pot numi preferatul meu. Dar, presupunand ca si animeurile sunt un fel de seriale animate, atunci raspunsul meu e Special A.

4. Emisiunea preferata.
Cronica Carcotasilor. Pentru ca probabil e singura emsiune la care ma mai uit uneori. Mda, nu ma uit la seriale, nu ma uit la filme, nu ma uit la emisiuni, nu ma uit la tv :))

5. Cartea preferata.
Eliminand seriile din discutie, oscilez intre Trandafiri de Leila Meacham si P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern. Aici chiar nu ma pot hotara!

6. Cantecul preferat.
Asta-i cea mai cruda dintre toate TT^TT Cum sa ma pui sa aleg intre o gramada de melodii de la Within Temptation, Linkin Park, Roxette, The Connells, Nickelback, Alex Band, Tatu, The Veronicas si….uhhh @.@
Dupa ce mi-am stors creierii destul timp, m-am hotarat sa-i impac pe toti si sa aleg Hellogoodbye – Here (in your arms). Cand ascult refrenul, in mod misterios ajung intotdeauna sa zambesc, oricand si oriunde :)

7. Filmul preferat.
O poveste incalcita :) Cum spuneam, nu ma uit la filme, greu sa-mi aduc aminte unul care mi-a placut, dar cel cu Rapunzel e unul dintre ele.

8. Blogul preferat.
Sa zicem cel al editurii Leda. Mai sunt cateva, desi nu prea multe, pe care le vizitez macar o data pe zi, dar fiecare are ceva ce nu-mi place, chiar si al meu.

9. Cantaretul preferat.
De data asta scotand trupele din discutie, probabil Celine Dion. Chestia asta a inceput in clasa I cand aveam calculator, dar nu si internet sau CD-uri care sa-mi placa si mie, asa ca singura solutie de a asculta muzica erau cele 2 CD-uri cu Celine Dion ale mamei, care le incepu mi se pareau acceptabile dar care pe parcurs m-au facut sa ador vocea cantaretei.

10. Tara preferata.
Marea Britanie (Atat Anglia cat si Scotia). Ironic. Pentru ca pe orice cunoscut de-al meu ai intreba, ti-ar raspunde ca ador Japonia, ca toti ma stiu drept fata-anime, fata-japoneza sau alte chestii d-astea si ca am ajuns chiar sa fac cursuri de limba japoneza. Si da, ador Japonia, dar asta nu inseamna ca e tara mea preferata. Dar de, nu iese cu nimic in evidenta faptul ca invat si limba vorbita in Marea Britanie, ca doar o invatam cu totii la scoala, nu doar eu…

Dau leapsa mai departe laaaa… Dianna :)

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Diana cu dublu n
    Aug 30, 2011 @ 23:04:28

    O fac o fac. Oricum mai am de facut o leapsa parca.. pe care o voi face cat de curand. Mersi de leapsa >:D<

    Răspunde

  2. Nicoleta Roman
    Sep 06, 2011 @ 22:52:19

    „O poveste incalcita” este un film foarte, foarte amuzant! Mi-a placut mult!
    Special A? N-am mai auzit de acest anime, desi si eu pot sa zic ca sunt o fana a lor.:)

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 07, 2011 @ 18:27:05

      Daca iti plac animeurile gen comedii romantice (eu una le ador <3 ) atunci trebuie sa te uiti la Special A! Eu am citit si manga (care e una dintre manga-urile mele preferate ) si apoi am vrut sa ma mai uit o data la el, dar devenise plictisitor, ca stiam deja toata actiunea si am renuntat pe la jumate…

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

