Bloodlines

Iată că ziua în care va apărea primul volum din seria Bloodlines a lui Richelle Mead , mult aşteptatul spin-off de la Academia Vampirilor se apropie tot mai mult. 23 august. Marţi; mai sunt 3 zile :).

AICI puteţi vedea trailer-ul cărţii şi citi primele 4 capitole.

Iată descrierea volumului, dar dacă nu aţi terminat deja toate cele 6 volume din Academia Vampirilor, eu va sfatuiesc să treceţi peste ea. Eu am citit doar primele 4 volume şi după ce am citit această descriere mi-am dat seama că am facut o prostie…

Blood doesn’t lie…

Sydney is an alchemist, one of a group of humans who dabble in magic and serve to bridge the worlds of human and vampires. They protect vampire secrets – and human lives. When Sydney is torn from her bed in the middle of the night, at first she thinks she’s still being punished for her complicated alliance with dhampir Rose Hathaway. But what unfolds is far worse. Jill Dragomir – the sister of Moroi Queen Lissa Dragomir – is in mortal danger, and the Moroi must send her into hiding. To avoid a civil war, Sydney is called upon to act as Jill’s guardian and protector, posing as her roommate in the last place anyone would think to look for vampire royalty – a human boarding school in Palm Springs, California. But instead of finding safety at Amberwood Prep, Sydney discovers the drama is only just beginning…

Eu una abia aştept să apară şi la noi, deja e în vârful listei de cumpărături :). Şi sper că vor apărea cu aceleaşi coperţi, care chiar îmi plac mult, spre deosebire de cele de la AV…

Volumul 2, The Golden Lily, urmează să apară în luna mai a anului viitor.

Şi iată încă o chestie care mi s-a părut foarte drăguţă AICI Îţi scri numele, răspunzi la câteva întrebări şi vezi ce tatuaj ţi se potriveşte. Eu am obţinut Alchemist Lily :). Poţi chiar să îţi şi aşezi tatuajul unde vrei, dacă upload-ezi o poză!
Tipic pentru mine, nu am nici o poză…aşa că mă descurc cu ce am. E un desen facău de mine la 2 noaptea când n-aveam ceva mai bun de făcut şi da, cam e varianta mea zombi, dar totuşi, dacă treci peste sânge şi toate cele, e o oarecare asemănare cu mine :)). (Click pentru mărire şi nu, să nu vă aud că întrebaţi care-i problema mea de am ajuns să desenez asta, să zicem doar că aveam chef de o mâzgăleală uşor de facut…)

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Marin Adrian
    Sep 11, 2011 @ 17:13:43

    Eu acum inceput sa o citesc pe telefon si pot zice ca e fata de primele carti V.A e putin mai slabutza insa nu stiu. Mai am foarte putin pana o termin cateva capitole. Deci am sa revin cu inca un comentariu cu parerea mea completa :D

    Răspunde

  2. deea005
    Mar 10, 2012 @ 08:02:49

    la noi cand apare prima carte :-? ?

    Răspunde

  3. Crisa
    Oct 18, 2012 @ 19:59:00

    Uhh, trebuiau sa apara pe 24 AUGUST !!! Acum suntem la jumatatea lui Octombrie. Am cautat la Biblioteca Judeteana din orasul meu, pe `net, prin supermarketuri… NIMIC !!! Nu am gasit Bloodlines nicaieri, iar eu MOR de curiozitate sa citesc cartea asta nesuferita care m-a pus pe jar toata vara. Pacat totusi ca nu mai aminteste in acest volum nimic de Rose & Dimitri, pentru ca erau atat de draguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuti impreuna ! <3 In fine. Voi ati achizitionat cartea ? Daca da, de unde ? Ati gasit-o la biblioteca din orasul vostru ? Va rog raspundeti. :o3

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 20, 2012 @ 23:36:23

      Nu se stie cand o sa apara Bloodlines la noi, dar cand o sa se intample, fi sigura ca o sa afli, atata timp cat vizitezi din cand in cand genul asta de bloguri. Toata lumea abia asteapta, asa ca sunt sigura ca vestea o sa faca instantaneu turul partii asteia de blogosfera:). Eu am cartea in engleza, dar am citit doar putin din ea, ca mi se pare cam greoi limbajul.. Am luat-o de la libraria online Libris :).

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

