The Time Travelers Wife

Luna trecută am citit cartea lui Audrey Niffenegger, Soţia Călătorului în Timp. Trecând peste faptul că aveam impresia ca nu o voi mai termina vreodată, mi-a plăcut. Nu atât căt să o pun printre preferatele mele, dar nu a fost rea deloc. Aşa că azi m-am hotărât să mă uit şi la film.

Clare (Rachel McAdams) a fost îndrăgostită de Henry dintotdeauna. Deşi nu ştie când vor fi nevoiţi să se despartă, ea este ferm convinsă că sunt sortiţi să fie împreună. Datorită unei anomalii genetice rare de care suferă, Henry (Eric Bana) are capacitatea de a călători înainte şi înapoi în timp, fără însă a avea control asupra acestui fenomen. În ciuda faptului că această particularitate a lui Henry îl face să apară şi să dispară într-un mod imprevizibil, Clare încearcă din răsputeri să-şi construiască viaţa alături de el.

Despre film am aceeaşi părere ca şi despre carte, amândouă au câte un plus şi un minus: un plus pentru carte pentru că este profundă, explică foarte bine sentimentele celor doi, din moment ce amândoi sunt naratori, cu rândul, dar un minus pentru film, care nu e chiar aşa de profund precum cartea; un minus pentru carte pentru că redă evenimentele în ordinea cronologică pentru Clare, chestie care mă cam încurca, şi un plus pentru film, pentru că totul e în ordine cronologică din punctul de vedere al lui Henry, chestie care i s-a părut mai uşor de urmărit.

Ce îmi place, la fel ca şi la Twilight, e că sunt destul de mici diferenţele între carte şi scenariu; foarte mici aş spune. Pentru cei cărora le-a plăcut cartea, le recomand să vadă şi filmul, şi invers :).

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Aug 16, 2011 @ 19:24:44

    Ma bucur ca ai revenit, eu ti-am simtit lipsa :). Eu apreciez profunzimea unei carti la maxim! Mi-a placut cartea la maxim. Stiu, si eu la un moment dat nu mai intelegeam, dar cu timpul mi-am dat seama :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Aug 17, 2011 @ 12:00:45

      Si eu ma bucur ca e cineva care mi-a simtit lipsa >;D<
      Hmm, cred ca ar fi fost mai usor daca intai as fi citit cartea si apoi mi-as fi batut capul sa pun evenimentele in ordine, dar mi-a placut si asa :)

      Răspunde

  2. Only books
    Aug 18, 2011 @ 16:52:58

    Foarte tare!:D În sfârşit o poveste inedită, care să nu implice vampiri şi vârcolaci(nu că alea nu ar fi tari, însă de la o vreme devine plictisitor).

    Dee

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

