Damnare


„Damnare” este cu siguranţă cartea ce a avut cel mai mult de aşteptat până să o citesc (aproximativ jumătate de an…). Recunosc că la început m-a atras doar coperta (pe care apropo, o ador! ) dar nici descrierea nu mi se părea deloc rea. Dar când m-am văzut în sfârşit cu ea în mână, enruziasmul meu a scăzut brusc. Pentru că întotdeauna când citesc o carte pe care am aşteptat-o prea mult, rămân dezamăgită (sau pur şi simplu nu mai pot de bucurie când o găsesc la bibliotecă, dar până la urmă o returnez necitită…). Dar din fericire, cu „Damnare” s-a întâmplat exact opusul :). A fost mai greu cu primele 30-40 de pagini, că apoi am uitat să mă mai opresc. Două zile ploioase mi-au fost de ajuns să o termin.

Nu e o carte care să se bazeze mai mult pe acţiune (ceea ce cred că e bine, având în vedere că unele situaţii sunt destul de previzibile). Şi cred că ar fi mai frumoasă dacă nu dădeau aşa multe informaţii pe coperta din spate, mai ales că la un moment dat mă cam încurcasem între ce ştiam eu despre Daniel de pe copertă şi ce ştia Luce despre el până atunci. Dar oricum, cartea mi-a plăcut foarte mult. Are acel ceva pe care în ultima vreme îl întâlnesc cam rar, acel ceva ce mă ţine ore în şir cu cartea în braţe, uitând de tot ce mă înconjoară.

Dacă se întâmplă să vă atragă cartea, dar încă nu aţi citit descrierea (hm, e posibil; eu rar citesc descrierile printre rânduri; şi mai rar le citesc în întregime…) vă sfătuiesc nici să nu o faceţi. Mi se pare că strică din farmec. Ajunge dacă ştiţi despre „Damnare” că ne spune povestea unei iubiri vechi ce se tot repetă (amestecată cu supranaturalul, ofc :D ) şi a unui blestem din cauza căruia totul se sfârşeşte întotdeauna tragic. Dar de data asta pare că ceva e diferit la Luce, eroina noastră, şi vechea poveste se schimbă în sfârşit. Restul…mai bine îl descoperiţi singuri :).

N-am rezistat prea mult până să-mi iau şi să citesc şi al doilea volum. Acum abia aştept (probabil că voi avea ceva de aşteptat…) să apară şi la noi al treilea volum. Uh. Ador seria!

Photobucket

P.S. Inca am probleme cu calculatorul. Adica o dau din rau in groaznic. Marti m-am vazut in sfarsit cu windows-ul reinstalat, dar fara net. Abia azi am net, dar aseara am descoperit ca in realitate e o problema la unitate, pentru ca totul se blocheaza la fel ca inainte. Uf, soarta cruda! Probabil nu va dura mult pana sa moara iar…

13 comentarii (+add yours?)

  1. andreidanyels01
    Iul 22, 2011 @ 14:21:05

    Stiu despre ce problema vorbesti. Si mie asa mi se tot intampla; la inceput am crezut ca poate e vreo problema cu virusii dar apoi am renuntat si am luat un pc nou. Reparatia la cel vechi costa enorm de mult.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 23, 2011 @ 17:22:26

      Te rog nu ma mai speria asa! Am mai trecut prin asta acum 3 ani cand de vina erau condensatorii si a trebuit sa imi iau alt pc. Sper doar sa nu se repete povestea…

      Răspunde

  2. mimirelush
    Iul 22, 2011 @ 19:35:25

    hei buna!ce zici daca m-ai adauga si pe mine la blogroll?daca esti de acord te rog sa imi spui,ca sa te adaug si eu

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 23, 2011 @ 17:24:59

      Hmm…Dar ce suntem la piata aici? Daca iti place blogul meu atunci pune-l in blogroll, dar nu imi cere reclama in schimb. As face asta doar in cazul unui cititor fidel sau unui blog pe care chiar il urmaresc.

      Răspunde

  3. Bianca
    Iul 25, 2011 @ 01:52:14

    Nu prea e corect, astia pun la cartile in serie cele mai ridicate preturi…cat de mult mi-ar place sapun si eu mana pe Damnare…problema e ca toata seria poate ajunge la un pret foarte mare tinand cont ca o singura carte e 40 de lei :| Is not fair plus ca e nou aparuta si nici in biblioteca nu o gasesc…oricum sper ca ai savurat-o! :D good for ypu.

    Răspunde

  4. RRoxana
    Iul 25, 2011 @ 18:28:58

    O sa iti placa si mai mult volumul 2! Eu il ador!

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 26, 2011 @ 14:08:39

      L-am citit acum o saptamana si ceva :). Am zis ca n-am putut sa rezist sa nu mi-l iau, chiar daca asta a insemnat sa cheltui *iar* mai multi bani decat aveam :))

      Răspunde

  5. Only books
    Iul 27, 2011 @ 18:03:43

    Am citit cartea si e pur si simplu mega!(:
    De-abia astept sa-mi iau si volumul II:x

    Dee’

    Răspunde

  6. vanillamiki
    Mai 07, 2012 @ 09:36:01

    Eu acum o citesc, mi se pare foarte interesanta, dar din pacate saptamanile viitoare am teze si o sa ajung sa mai citesc din parti :(

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 07, 2012 @ 22:56:32

      Citesti printre teze, ca sa te relaxezi :) La mine incep tezele de poimaine xD…Desi pentru mine nu e teza, ca e la biologie si eu nu dau teza la chimie…dar tot dau test, si mai si trebuie sa iau 10 …uf

      Răspunde

  7. Sorina
    Noi 25, 2012 @ 14:04:08

    am luat si eu cartea si voi incepe de azi sa o citesc

    Răspunde

  8. Ann
    Sep 03, 2013 @ 17:03:17

    Cum se numeste vol2? Cate carti mai sunt pana la seria completa?

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

