Mort de-a binelea…

Vorbesc despre calculatorul meu, pe care nu l-a mai dus windows-ul și care a decedat sâmbătă (bietul de el).
Și acum am ajuns să postez de la bibliotecă (Iar.)

Nu știu cât voi lipsi, abia aseară l-am făcut pe tata să priceapă (sper) că nu mai merge deloc. *Mă întreb ce crede că am vrut să spun în toate zilele astea în care i-am tot repetat ca pc-ul nu se mai deschide :/ *

În fine, sper că nu voi fi dispărută prea mult. Dacă perioada se prelungește, mai vin la bibliotecă și mai trec pe aici să vad ce mai face blogulețul meu :).

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Iul 13, 2011 @ 15:05:55

    Oh! prima tura cand am vazut titlu m-am gandit la Vampirii sudului :)) Eu nu stiu cum as rezista fara calculator mai mult de…2 zile? :)) Am inceput sa devin putin cam dependenta de el, si chiar ar fi necesar sa fac o pauza. mai lunga.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 22, 2011 @ 14:14:36

      Mda, si eu m-am gandit la Vampirii Sudului dupa ce l-am scris :))
      Hmm…si eu sunt dependenta de el. Sau de prezenta lui, ca doar il tin deschis ca sa pun muzica in timp ce fac orice altceva in afara sa umblu la el…

      Răspunde

  2. Skandalouz
    Iul 13, 2011 @ 16:37:18

    daca ai intrebari IT, shoot.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

