Best Urban Fantasy

Okay, astăzi deschid o nouă categorie pe blog şi anume Best… . Asta înseamnă diverse topuri legate de cărţi. Acum, pentru că e primul post din această categorie, am zis să aleg Urban Fantasy, pentru că ne place la toţi (sau la majoritatea, deşi n-am întâlnit încă pe cineva căruia să-i placă să citească dar să nu-i placă acest gen).

10. Iron Kissed de Patricia Briggs, volumul 3 din Mercedes Thompson

9. The Hunger Games de Suzanne Collins, primul volum din trilogia Jocurile Foamei, apărutţ şi la noi la Nemira

8. Vampire Academy de Richelle Mead, primul volum din Academia Vampirilor, apărută la Leda, după cum bine stiţi.

7. The Host de Stephenie Meyer, la noi sub numele de Gazda la editura Rao

6. Neverwhere de Neil Gaiman, la Tritonic cu titlul Nicăieri

5. Dead Until Dark de Charlaine Harris, primul volum al seriei Vampirii sudului, la noi Morţi Până la Apus

4. Moon Called de Patricia Briggs, primul volum al seriei Mercedes Thompson

3. City of Glass de Cassandra Clare, volumul 3 din seria Instrumente Mortale (va apărea şi la noi în toamnă)

2. City of Ashes de Cassandra Clare, al doilea volum din Instrumente Mortale

1. City of Bones de Cassandra Clare, deloc surprinzător, primul volum din Instrumente Mortale :)

Click pentru mai multe (mult mai multe) cărţi din top :)
Hmm, având în vedere că dintre cele 10 locuri de mai sus e o singură serie ce încă nu a apărut la noi, eu cred că stăm destul de bine :). Dar dacă ar fi să facem un astfel de top numai pentru ţara noastră, eu cred că ar fi destul de diferit de acesta… Totuşi, cum vi se pare ? :)

Photobucket

P.S. Mulţumesc Word-ului că ştie să recupereze documente, că după ce am scris postul şi am pus toate link-urile mi s-a blocat iar calculatorul şi credeam că am scris totul degeaba…

3 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Iul 09, 2011 @ 10:32:55

    Ce ma bucur ca am si eu cateva titluri! Insa inca nu le-am citit! Dar ai luat de undeva lista aceasta? Sau ai facut cum ai crezut de cuviinta? :D Si eu am patit-o odata cu, curentul.Dar, aleluia! Blogger-ul salveaza la fiecare 5 secunde :))

    Răspunde

  2. Alessa
    Iul 30, 2011 @ 15:05:28

    topul este foarte bun.gazda si instrumentele sunt unele dintre cartile,pardon seriile mele preferate.vreau sa ma apuc sa citesc si jocurile foamei si morti pana la apus.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

