P.S. Te iubesc ~ Cecelia Ahern


Pot spune că volumele Ceceliei Ahern m-au fascinat încă dinainte să le citesc sau să le am măcar în bibliotecă. A fost ceva ce m-a atras (şi încă mă atrage) la ele aşa că eram sigură că îmi vor plăcea. „Cartea Viitorului” a dovedit întâi acest fapt, acum a urmat „P.S. Te iubesc”, care mi-a plăcut chiar şi mai mult decât prima.

E o carte foarte emoţionantă care îţi poate aduce lacrimi dar şi multe hohote de râs, uneori şi ambele pe aceeaşi pagină. Şi e prima carte pe care o citesc care începe cu răul şi are un final plin de optimism şi o Holly nouă.

Da, vorbeam de Holly. Ei bine, Gerry, soţul ei, a trecut în nefiinţă nu cu mult timp în urmă iar ea e complet distrusă pe dinăuntru cât şi pe dinafară. Fără soţ, fără copii, fără slujbă, într-o casă goală, singură şi bântuită de fantomele trecutului, Holly nu mai are nici un motiv să se ridice din pat câteva săptămâni de la înmormântare. Dar Gerry încă are grijă de ea, astfel că înainte să moară i-a lăsat un pachet de scrisori (de care ea nu aflase, desigur :) ). Aşa că, ajutată de fostul ei soţ şi de trăsnitele ei prietene (pe care nu pot să nu le ador, mai ales pe Sharon), ea începe să îşi revină şi să îşi construiască o nouă viaţă.

Ajunsesem să aştept şi eu cu sufletul la gură alături de Holly următorul bileţel de la Gerry :). Ultimul m-a dus până la lacrimi…

Pe parcurs am crezut că pot să prevăd puţin din sfârşit, dar iar m-am înşelat (din fericire, cred). Şi dacă e cineva care se gândeşte să asemene cartea cu o telenovelă siropoasă în care o tânără văduvă îşi plânge soţul mult-iubit… nu ştiţi cât vă înşelaţi :).

Photobucket

15 comentarii (+add yours?)

  1. Bianca
    Iul 08, 2011 @ 21:08:43

    Am citit cateva din postarile tale si imi place mult blogul tau! Felicitari pentru ca citesti asa mult :) Pentru mine una e o mare incercare a vointei sa citesc mai mult de o ora pe zi… Vrei sa facem schimb de link-uri? asta e al meu http://www.buburuzabia.blogspot.com/ Eu te pun in blogroll! Lectura placuta pe mai departe!

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 08, 2011 @ 23:14:31

      Eu trebuie sa am altceva cu care sa-mi ocup timpul ca sa nu citesc…si asta nu prea se intampla, decat pentru perioade scurte de timp…
      Okay, facem schimb de link-uri :3

      Răspunde

  2. RRoxana
    Iul 09, 2011 @ 10:25:02

    Am adorat cartea asta! Partea mea preferata a fost atunci cand Holly si Gerry vroiau sa faca sex si el facea striptease si si-a aruncat chilotii si au ajuns drept pe fata lui Holly. Tin minte ca ea a zis „bine ca nu mai vad nimic..” sau ceva de genu :)) si mie, ultima scrisoare, mi-a stors lacrimi..Mi-a ajuns la suflet cartea asta. Acum sper sa iti placa Sotia calatorului in timp. Chiar sunt curioasa de parerea ta :>.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 09, 2011 @ 13:04:54

      Da, si mie mi-a placut faza aia :)). Holly a zis defapt „Ei bine, macar acum e mai intuneric”, ca nici unul nu vroia sa se ridice din pat sa stinga lumina :)).
      Hmm, si eu sunt curioasa de cumo sa mi se para Sotia Calatorului in Timp…deocamdata n-am citit decat 100 de pagini si eu nu pot sa zic daca mi-a placut sau nu o carte pana nu o termin, ca ultimele 100 de pagini mi se par cele mai interesante :))

      Răspunde

  3. Diana
    Iul 09, 2011 @ 11:52:26

    Te sfatuiesc sa citesti „Prietenul Nevazul” tot de Cecelia Ahern. Mult timp dupa ce am citit-o am ramas cu gandul la ea. Este….”magica” . La fel de magica si frumoasa ca si „Multumesc pentrru amintiri” . Eu am citit 6 dintre cartile ei si nu am ramas deloc dezamagita.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 09, 2011 @ 13:46:15

      Mersi de recomandari :)
      Eu le-as citi pe toate, ca toate ma atrag, dar problema e ca singurul mod in care le pot citi e cumparandu-le, asa ca mai au de asteptat… Ai citit Suflete Pereche? La mine asta ar fi urmatoarea pe lista, ca imi place mult descrierea ..plus ca titlul in engleza mi se pare super, la noi cred ca e cam…comun..sec..infine :)

      Răspunde

  4. Dreams*LInk
    Iul 12, 2011 @ 17:02:18

    Am citit si eu cartea si am terminat-o foarte repede, pentru ca nu am putut s-o las din mana. Este intr-adevar deosebita si plina de invataturi in materie de dragoste si depasirea propriei conditii de viata – din pacate nu ne putem alege destinul, iar daca moartea intervine intre doua persoane, ca in cazul lui Holly…este foarte dificil.
    Ma bucur sa mai gasesc persoane care sa citeasca atat de mult ca si mine…Ai mei colegi obisnuiau sa mai faca glume pe seama mea din cauza asta, dar nu m-am suparat niciodata. Pacat ca ei nu inteleg aceasta pasiune si nu isi dau seama cat de frumos este.
    Ai un blog foarte frumos si de fiecare data cand vreau sa citesc ceva nou, caut la tine. Iti las linkul meu, mi-ar place sa pastram legatura :D. Mult succes in continuare si spor la citit.

    PS: Foarte frumoasa cartea pe care o citesti – „La rascruce de vanturi”. Eu am avut-o pentru scoala, dar in engleza…ii da un farmec aparte. Te pup.

    Răspunde

  5. Dreams*Link
    Iul 12, 2011 @ 17:18:43

    Am citit si eu „P.S. Te iubesc” vara trecuta si nu am lasat-o din mana pana nu am terminat-o. Este intr-adevar foarte deosebita si poti invata foarte multe in materie de dragoste si relatii. Din pacate, nu ne putem controla destinul, iar daca intervine moartea intre doua persoane care se iubesc, ca in cazul lui Holly, atunci este foarte dificil si dureros.
    Ai un blog foarte frumos si marturisesc ca de multe ori cand am avut nevoie de o idee in materie de citit am cautat la tine…si bineinteles ca am si gasit. Ma bucur mult cand mai vad persoane care citesc la fel de mult ca si mine, desi eu am facut o pauza pana la admitere. Colegii mei obisnuiau sa faca glume pe seama mea din cauza asta, dar nu m-am suparat niciodata. Este problema lor daca nu pot intelege aceasta pasiune a mea.
    Iti las aici linkul meu, pentru ca mi-ar face placere sa pastram legatura (fantasy-link.blogpspot.com).

    P.S.: Am vazut cartea pe care o citesti…:”La rascruce de vanturi”. Eu am citit-o in engleza pentru ca mi-a trebuit la scoala si mi-a placut mult. Mult succes in tot ceea ce faci si spor la citit. Te pup.

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 13, 2011 @ 14:25:41

      Mă bucur mult că îți place blogul și că îți folosește :)
      Hmm, colegii mei în majoritate nici măcar nu știu că-mi place să citesc. Adică, ce rost ar avea să le spun, dacă nu îi interesează și nici nu m-ar înțelege? Dacă află, bine, dacă nu, tot aia :))

      Și în legătură cu ”La răscruce de vânturi”….hm…mulți mi-au zic că e frumoasă, dar eu am tot tras de ea să citesc 3 sferturi și acum mă chinui cu ultimul sfert, că mă plictisește de tot. E interesantă povestea, dar mi se pare extrem de seacă, pentru că e doar o poveste spusă de o slugă. Mie-mi trebuie emoție ca să-mi placă o carte, iar asta mi s-a părut aproape fără pic de emoție chiar și când mai murea cineva… Poate n-am înțeles-o eu bine, nu știu, sau poate o să-mi schimb părerea până o termin, dar oricum nu cred că va fi printre preferatele mele…

      Răspunde

  6. Trackback: P.S. I love you « Sayuki's blog
  7. Trackback: Suflete Pereche de Cecelia Ahern « Sayuki's blog
  8. lirenna
    Iul 19, 2013 @ 17:27:40

    mmmm, mi-ai facut pofta de citit si de facut recenzii…mniam, aleg a doua varianta, daca tot sunt la P.C. Mi-am adus aminte de ceva ce am descoperit demult in biblioteca mamei…

    Răspunde

  9. Loredana
    Aug 16, 2013 @ 00:32:07

    Buna! Te-ar interesa sa dai cartea mai departe (sa o vinzi)? O caut de ceva timp prin anticariate pentru ca vreau s-o citesc…dar la un pret mai mic decat cel din librarii.

    Răspunde

  10. Trackback: Cecelia Ahern – P.S. Te iubesc | Biblioteca Ienachita Vacarescu

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

