Nou în bibliotecă…(5)

De lunea trecută şi până lunea de săptămâna asta (când am vrut prima dată să scriu postul ăsta, dar totul s-a sfârşit cu un calculator blocat care nu a mai vrut să mearga normal toată ziua şi cu mine stând disperată lângă unitate; nu întrebaţi.) am avut cea mai bogată în cărţi săptămână de până acum :). Am reuşit să strâng 10 cărţi, ceea ce e un record pentru biblioteca mea.
Să le iau în ordine:

De la Rao am primit într-un final Evermore, pe care o aşteptam cam de o lună şi deja îmi cam pierdusem speranţele…

Sâmbătă am fost la Kilipirim şi mi-am luat Damnare (pe care vroiam să o citesc de o grămadă de vreme aşa că a doua zi am şi terminat-o; şi mi-a plăcut muuult), Trandafiri şi Soţia Călătorului în Timp (care au fost chestii de moment, nu plănuisem să le cumpăr decât cu căteva zile în urmă)


Iar luni a fost ziua cu colete :)
Am primit cărţile pe care le-am câştigat la concursul de compuneri „Cecelena” pe blogul Fan-Fic-Twilight : P.s Te iubesc (pe care doar ce am terminat-o în seara asta *ok, în dimineaţa asta, că m-a apucat acum postatul, la 3 dimineaţa…* şi a fost superbă) şi Atracţie (pe care cred că o voi citi mâine)

Şi tot luni am primit şi Vise de Sucub, pe care am câştigat-o pe blogul Mădălinei (prima dată când câştig ceva la o tragere la sorţ. premieră mondială :)) ). Singura problemă e că încă nu am citit volumul 2 al seriei, pe care încă îl caut la bibliotecă şi sper că n-o să am prea mult de aşteptat…

+ Ultima noapte de dragoste întâia noapte de război şi cele 2 volume din Moromeţii pe care le-am luat din biblioteca bunicii (era în stare să-mi dea jumate de bibliotecă după ce i-am zis că îmi trebuie câteva cărţi pentru la şcoală :)) ) şi pe care mi-am adus aminte că nu le-am pozat abia când descărcam pozele în calculator. Tipic mie.

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Andu`
    Iul 07, 2011 @ 10:57:09

    Sayuki, stai liniştită, nu eşti singura care la ore dinastea scrie posturi. :)) Noapte e cel mai bine, adică, e preferata mea. Aş lucra noaptea continuu, dacă nu mi-ar fi somn. :)
    p.s. Eşti din Constanţa?

    Răspunde

  2. RRoxana
    Iul 09, 2011 @ 10:29:46

    Vai ce groasa eTrandafiri…Mi-ar placea si mie sa o am… Deci tu ai fost concurentul cu nr 6? Felicitari! Mi-a placut compunerea ta la nebunie! pai lectura placuta!

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 09, 2011 @ 13:08:17

      Da, e groasa Trandafiri, dar daca ma iau dupa numarul de pagini, are cu 100 si ceva mai putine decat volumele 5 si 6 din JV :)
      Si da, eu eram concurentul 6 :). Mersi, ma bucur ca ti-a placut :D

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

