10 lucruri *leapşa*

Acum cred că aproape 3 săptămâni am primit o leapşă de la Dianna, dar abia acum ajung să mă ocup de ea, uf. În fine, să trecem la subiect. 10 lucruri pe care le iubesc:

1. Desenul – Un lucru atât de prezent în viaţa mea încât nu ştiu cum ar fi fost daca nu aş desena. Desenez de când am învăţat să ţin un creion în mână (mâna stângă, şi sunt măndră de asta :)) ). La început desenam ca să am cu ce umple pereţii de prin toată casa. Apoi desenam pentru a-mi umple timpul liber. Acum aproape 3 ani mi-am găsit în sfârşit stilul (anime/manga) şi am făcut din desen mai mult decât un hobby. E prima mea iubire :). Şi mai nou am început să fiu mai mulţumită de desenele mele şi am revenit la vechile obiceiuri de a umple pereţii. Nu vreţi să-mi vedeţi camera :)).

2. Cititul – O potenţială a doua iubire, deşi muuult mai recentă decât prima. Abia de un an-un an jumate a început să îmi placă cu adevărat (până atunci nu era altceva decât chestia cu care ne tortura profa de româna ca în final să-mi pună un 6 şi să-mi strice media la sfarşit de semestru; de asta am urât cititul din a 5-a şi până la sfârşit de a 8-a…). Deocamdată e doar un capitol din viaţa mea, dar probabil va deveni mai mult de atât, pentru că pe moment sunt dependentă.

3. Ploaia – Ce poate fi mai frumos decât ploaia? Pentru mine nimic nu e mai frumos decât să stau la geam, ascultând sunetul ploii. Consider că încă nu s-a compus o melodie care să o întreacă pe cea cântată de ploaie, pur şi simplu o iubesc. Da, mă aduce într-o stare melancolică, dar mă şi linişteşte, îmi alungă toate gândurile din minte.

4. Muzica – Ador să ascult muzică. Nu există moment în care să fiu în camera mea, cu calculatorul deschis şi fără să ascult muzică. O ascult când citesc, când desenez, când pierd vremea, când…tot timpul. Cel mai mult ascult rock; de la Linkin Park şi până la Scorpions. Pe locul doi în topul preferinţelor mele e muzica veche, pe care îmi place de obicei să o ascult pe Magic Fm (hai, spuneţi-mi cât de ciudată sunt :)) ). Uneori mai ascult şi pop. Alte genuri nu prea; şi nici să nu aud de chestiile alea house pe care le dă toată ziua la televizor şi pe care numai muzică nu o consider. Mă zgârâie pe creier. Şi mă zgârie şi mai tare când îi mai aud pe unii spunând căt de „marfă” e muzica asta şi că nici nu pot asculta altceva. No comment.

5. Călătoriile – Şi am noroc de părinţi cărora le place la fel de mult ca şi mie să călătorască :). Am colindat toată România, dar rămân la părerea mea că, deşi e unul dintre oraşele pe care le-am văzut cel mai des (am rude prin zonă :D ), Braşovul rămâne cel mai fumos şi e primul loc din ţară în care aş alege să locuiesc. Uh, m-am săturat de malul mării, la munte e mult mai frumos.

6. Pădurile – Dacă ploaia e atmosfera perfectă, atunci pădurea e locul pefect. Şi o ploaie în pădure ar fi mai mult decât perfecţiunea întruchipată. Dar asta nu există, aşa că din păcate nu m-a prins niciodată ploaia prin pădure. Mirosul, zgomotele, priveliştea. Casa mea de vis nu s-ar afla pe malul oceanului, ci într-o pădure verde, nu la distanţă foarte mare de oraş, dar îndeajuns de departe încât urmele de civilizaţie să se steargă printre copaci.

7. Regatul Unit – În special Anglia, dar nu numai. Locul în care aş vrea să se afle pădurea de mai sus. Încă nu am reuşit să găsesc ceva să nu mă atragă spre aceste ţări. Limba, oraşele, obiceiurile şi chiar clima.

8. Japonia – Brusc, am făcut o pasiune pentru Japonia prin a 5-a – a 6-a. Şi se pare că nu a fost doar ceva de moment. Am început cu uitatul la animeuri, apoi citeam manga, am început să desenez în acest stil, să mă documentez despre tradiţiile lor, să fac ochii mari de câte ori auzeam pe cineva pronunţând „Japonia”, să fac o adevărată obsesie pentru această ţară, iar în octombrie anul trecut, să încep să învăţ şi limba (nu e atât de grea precum crede toată lumea, e chiar uşoară :) ). Acum deja am ochiul format să recunoască numele ţării oricunde :)). Ca de exemplu, zilele trecute am fost la Kilipirim, o luasem puţin înainte şi o aşteptam pe mama să vină. Mi-am rotit puţin capul (normal, nu cu încetinitorul), apoi mi-am dus privirea înapoi, ca am văzut eu undeva scris Japonia, dar nu ştiam unde; până la urmă n-am avut vedenii, chiar era o carte despre Japonia acolo :)).

9. Ordinea în bibliotecă şi la instrumentele de desen – Mda, mai am puţin şi voi ajunge să îmi aşez cărţile cu linia, să fiu sigură că nu e nici una mai în faţă sau mai în spate decât cealaltă. Deocamdată folosesc mâna în loc de linie şi le aşez după înălţime, culoarea cotorului (de, trebuie să se asorteze cu cotoarele vecine), genuri şi în final după cât de mult mi-au plăcut. Şi o dată ce am stabilit clar locul unei cărţi, nu o mai mut de acolo. Ai zice că am cine ştie ce bibliotecă uriaşă :)). Iar când vine vorba de instrumentele pentru desen, le tin pe toate aranjate frumos în cutiile lor, creioanele şi pastelurile aşezate după culori iar cerneala, acuarelele şi restul chestiilor de pictat stau separat, într-o cutie doar pentru ele. Desenele sunt şi ele în blocuri de desen aşezate în teanc şi în ordinea în care le-am desenat. Am o obsesie să păstrez ordinea în cărţi şi creioane. Dacă te uiţi la ele, ai zice că sunt foarte ordonată, dar să-mi vezi birolu şi spui exact opusul, că într-un an întreg, număr pe degete zilele în care nu arată de parcă a explodat o bombă de hărtii pe el (de obicei doar Paştele, Crăciunul şi ultima zi de şcoală…).

10. Pisicile – De-aş mai avea o viaţă, aş vrea să fiu pisică. Pentru că sunt aşa drăguţe şi pufoase şi pot să toarcă…şi dintre toatele animalele mi se pare că cel mai mult semăn cu o pisică. Îmi place să lenevesc, să dorm până târziu, trebuie să am un motiv serios ca să face ceva ce nu îmi place, nu mă deranjează să fiu singură, îmi place să fiu cât mai independentă, etc… Şi nu pot înţelege de ce unora nu le plac pisicile O.o .

Hmm, asta se vroia o listă scurtă…dar am chef de vorbă (sau de scirs?)în seara asta :). Sper să nu vă deranjeze prea tare lunga mea palavrăgeală, nu vă oblig să citiţi tot, am scris-o într-un fel mai mult pentru mine :).
Şi acum să vedem…dau leapşa mai departe la….hmm… RRoxana :D

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Iul 09, 2011 @ 10:34:46

    E super leapsa si iti mulumesc ca mi-ai pasat-o! In ultimul timp ma gandesc care sunt primele 10 hobby-uri si nu pot pune mai mult de 5! :)) De asta imi ia asa de mult si sper sa fiu iertata :”>

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 09, 2011 @ 13:10:17

      Ei, nu trebuie sa gasesti neaparat 10 hobby-uri, doar 10 chestii pe care le iubesti. Eu am gasit mult mai multe, dar am incercat sa ma limitez la 10, sa nu incalc regulile :))

      Răspunde

  2. Diana cu dublu n
    Iul 13, 2011 @ 15:02:50

    Credeam ca ai uitat sa imi faci leapa :)). Bine ca ai facut-o acum. :D Foarte dragute lucrurile pe care le iubesti. Acum am aflat ca esti tovarasa de-a mea, stangace. :3

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

