Continuări de la Rao

Dintr-un catalog al editurii Rao am aflat viitoarele coperţi alor câtorva continuări de serii. Din ce am cautat eu, am văzut că încă nu au apărut pe internet, aşa că le-am scanat eu. (click pe imagini pentru a le mări)

A 17-a Lună, vloumul 2 din Cronicile Casterilor (sincer, până acum habar nu aveam care era numele seriei; nici măcar nu m-am gandit că are unul O.o )
Image and video hosting by TinyPic Photobucket

Eternitate, volumul 3 din seria Fascinaţie
Photobucket Photobucket

Lună Albastră
, volumul 2 din seria Nemuritorii
Photobucket Photobucket

După o lungă aşteptare (în special la Lună Albastră), măcar aflăm cum vor arăta coperţile. De data de apariţie eu nu ştiu nimic. Dar revenind la coperţi, cea de la A 17-a Lună mă sperie, de la Lună Albastră mi se pare… cel mai drăguţ mod ar fi să spun doar că nu îmi place deloc, iar la Eternitate mi se pare singura reuşită dintre acestea 3, chiar foarte frumoasă. Ei, voi ce părere aveţi ? :)

Photobucket

P.S.: Nu ştiu ce se întâmplă aici, dar mă scoate din minţi. Nu pot să încarc imagini, video, muzică pe wordpress, nu pot să pun tag-uri şi cine ştie ce nu mai pot să fac :| Grrr!

27 comentarii (+add yours?)

  1. Patrascu Sorina
    Iul 01, 2011 @ 13:13:39

    Aleluia !?Luna albastra credeam ca nu o sa mai apara ,iubesc seia .Abia astept sa citesc si eternitate!?

    Răspunde

  2. Waryna
    Iul 01, 2011 @ 14:50:49

    Cate volume are seria Cronicile Casterilor?Stii cumva?

    Răspunde

  3. RRoxana
    Iul 01, 2011 @ 17:17:14

    Mi se pare ca RAO a pus un nume neinsprirat acum la al doilea volum din Cronicile Casterilor. Asa cum a facut si Tritonic cu “Luna plina” si “A doua luna plina” zic eu..

    Răspunde

  4. Only books
    Iul 02, 2011 @ 19:17:14

    Sunt dezamagita de “Luna albastra”:|…
    Cea din strainatate e mult mai tare!:D
    Nu au fost foarte inspirati cei de la RAO;)), dar continutul conteaza, no?:]

    Răspunde

  5. Zipyღ
    Iul 03, 2011 @ 16:16:25

    VAi cat am asteptat al treilea volum din seria Melissei si nu-mi vine sa cred cat de repede s-a tradus al doilea volum din seria Cronicile Casterilor, ma mir cum de Rao a reusit(ii credeam cam negizenti), iat Luna albastra… sincer lasa copertile din America, alea erau mai bune

    Răspunde

  6. Marmo
    Aug 26, 2011 @ 17:18:11

    Nu îmi place deloc coperta de la Lună Albastră ,dar măcar suntem cu un pas mai aproape să o citim , doar conținutul e important !

    Răspunde

  7. Luana
    Dec 28, 2011 @ 15:48:48

    Unde gasesc Eternitate ? am cautat-o pete tot :|

    Răspunde

  8. Andreea
    Ian 18, 2012 @ 00:09:55

    Cand apare A 17-a Luna??

    Răspunde

  9. Alina
    Apr 06, 2012 @ 02:02:43

    Buna, stiti cumva lupii din Mercy Falls vol 2 cand va aparea?

    Răspunde

  10. ada
    Iun 01, 2012 @ 22:16:16

    vol 2 din lupii din mercy falls e acum disponibil la editura rao la bookfest cand apare a 17-a luna ca nu am vazut nimik azi cand am fost?

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 01, 2012 @ 22:29:11

      N-am nici o idee cand apare a 17-a Luna… Toate cartile din postul asta sunt din catalogul de vara 2011, dar nici una nu a aparut inca. N-am sa-i inteleg niciodata pe cei de la Rao..

      Răspunde

  11. Fata fara nume
    Aug 18, 2012 @ 21:16:10

    Eternitate nu a aparut inca?:(

    Răspunde

  12. Ana-Maria
    Dec 22, 2012 @ 21:30:25

    A 16-a lună a fost o carte incredibilă de-a dreptul! Nu-mi pasă cum arată coperta următorului volum, doar stau şi aştept cu nerăbdare să apară odată ca să-l pot devora! :) Am văzut că în curând va apărea şi filmul de la această carte extraordinară. Vă puteţi uita pe You Tube la trailer.

    Răspunde

  13. Criss
    Mar 06, 2013 @ 10:15:44

    Buna ,cand apre eterniate de melissa marr?

    Răspunde

  14. Carla
    Iul 22, 2013 @ 17:09:53

    Mai stie cineva ceva de Eternitate? :( Eu tot o caut, dar pana acum nimic…

    Răspunde

  15. Carla
    Iul 27, 2013 @ 16:14:18

    Va rog, daca ma poate lamuri cineva in legatura cu Eternitate, cartea Melissei Marr…

    Răspunde

    • Sayuki
      Iul 31, 2013 @ 23:03:24

      Buna, imi pare rau pentur raspunsul intarziat :-s
      Cartile erau prezentate intr-o brosura din 2011 si se presupunea ca trebuie sa apara in curand, dar cei de la Rao nu s-au tinut de cuvant si nici pana azi nu au publicat Eternitate si A 17-a luna..Mai multe informatii nu am nici eu :(

      Răspunde

Lasă un răspuns

toateBlogurile.ro

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 248 other followers

