Magazinul magic de jucării – Angela Carter


Înainte să încep să citesc din carte nu prea ştiam la ce să mă aştept; nu am cumpărat-o pentru că mi-a recomandat-o cineva, pentru că m-a atras descrierea sau din alte motive legate de conţinut, ci pur şi simplu pentru că am dat peste ea pe sit-ul editurii şi aveam 10 lei pe care se presupunea că nu ştiam cum să-i cheltuiesc. Dar apoi, după ce am citit puţin din ea, am rămas cam dezamăgită. Părea…seacă… Părinţii le muriseră iar problema care îi frământa era că trebuie să se mute. Iar singura reacţie la aflarea tragicei veşti a fost a Melaniei, personajul principal, care a distrus întreaga cameră. Dar până la urma s-a dovedit o carte chiar drăguţă.

Totuşi, nici până la sfârşit Melanie nu reuşeşte să scape complet de sentimentul de vinovăţie. Ea crede ca din vina ei i-au murit părinţii, deoarece cu o seară înainte ea a îmbrăcat rochia de mireasă a mamei sale şi, după o serie de accidente, a distrus-o. Astfel, ea împreună cu fratele şi surioara sa, sunt nevoiţi să meargă să locuiască la unchiul Philip, fratele mamei lor. El deţinea un magazin de jucării în sudul Londrei, dar nu era nici pe departe atât de drăguţ cum te-ai aştepta să fie un vânzător de jucării. Iar atunci când era plecat, în casă se instala o adevărată atmosferă de sărbătoare.

Finalul mi s-a părut puţin cam prea lăsat în aer, mi-ar fi plăcu să se mai clarifice un pic situaţia într-un epilog, dar e în regulă şi aşa. Eu vă recomand cartea, aşa, ca să mai luaţi o scurtă (sau poate lungă) pauză de la vampiri şi vârcolaci :).

Scor: Image and video hosting by TinyPic din 5

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Iun 30, 2011 @ 10:21:56

    Chiar m-ai determinat sa o citesc. Sper sa mi-o iau curand (odata cu Inventia lui Hugo Cabaret :D)

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 30, 2011 @ 13:30:40

      Hehe, ma bucur ca am reusit sa te „corup” :)) Dar avand in vedere continutul cartii si pretul (chiar si coperta, mie imi place :) ), eu cred ca intr-adevar merita sa o iei :)

      Răspunde

  2. Bianca
    Apr 06, 2012 @ 14:55:33

    E o carte buna, descrierile prea minutioase sunt mai greu de urmarit si se cam pierde firul povestii din cauza lor. In schimb imi plac imaginile abstracte din carte, precum cea in care apare Melanie escaladand marul din curte in toiul noptii imbracata in rochia de mireasa a mamei ei. Putin absurda mi se parea teama lor continua fata de unchiul Philip si dragostea incestuoasa dintre matusa Margret si fratele ei… per- total insa a fost o carte buna. :)
    p.s. Am scris si eu pe blog despre ea.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

