Cu fiecare zi – Danielle Steel

Colette, sau Coco, mai pe scurt, este singura din familia sa care a fugit de celebritate şi de agitaţia din marile oraşe şi se consideră, după cum spune chiar ea, oaia neagră a familiei. Locuieşte pe malul oceanului într-o casă pe care mama şi sora sa o numesc „colibă”, dar de care Coco e îndrăgostită, într-un orăşel ferit de văzul lumii. Iar după cum ne informează şi coperta cărţii, Coco „are şi o mică afacere ieşită din comun: plimbă câini” . Ei bine, nu mi se pare chiar aşa ieşită din comun, dar într-un fel datorită grijii ei faţă de căţei ajunge să îl cunoască pe Leslie Baxter, actorul ei preferat, de care era „îndrăgostită”. Şi de aici prinde contur o adevărată poveste de dragoste, plină de suişuri şi coborâşuri.
Cartea este printre cele mai bune pe care le-am citit anul acesta, mi-a plăcut foarte mult. Are tot ce-i trebuie unei cărţi pentru a te ţine lipit de paginile sale: acţiune interesantă şi nu chiar previzibilă, personaje de toate felurile şi multe momente în care râzi, plângi sau te bucuri alături de personaje. E superbă, mi-a ţinut zâmbetul pe buze de la prima şi până la ultima pagină.

Photobucket

P.S.: Îmi e dor de vremurile când începeam să scriu o recenzie şi uitam să mă mai opresc. Ar trebui să le scriu în continuare aşa (ma refer la primele recenzii de pe blog) sau e mai bine cum sunt acum, mai scurte?…

4 comentarii (+add yours?)

  1. mellontess
    Sep 12, 2011 @ 15:31:30

    N-am citit aceasta carte, insa am citit alte 2 de D. Steel si anume „O femeie implinita” si „Legaturi de familie”. Prima mi se pare ca are un subiect mai interesant, insa abordarea acestuia este superficiala, o carte extrem de previzibila.

    Răspunde

  2. bibliodevafiliala3
    Iul 14, 2012 @ 11:53:45

    Ai scris foarte bine şi ai cuprins tot ceea ce era de spus în puţine cuvinte, asta este bine. În plus, sunt unele cărţi care îţi plac mai mult, care au mai mult de oferit şi acolo, oricât de mult ai încerca nu poţi să comprimi foarte tare. De obicei cu cât cartea are un subiect liniar şi se dezvoltă având, cu precădere, doar 2 personaje pricipale, este mai uşor de făcut o recenzie, este mai uşor să o faci în mai puţine cuvinte. Îmi place blogul tău. Este a doua oară când nimeresc întâmplător pe aici, aşa că mi-am zis că este bine să las o urmă a trecerii mele. Toate cele bune ţie şi spor la citit şi scris :)

    Răspunde

  3. Andreea
    Ian 08, 2013 @ 15:03:44

    Poti sa ne spui cum sa sfasit cartea?

    Răspunde

  4. Varvara Costinela
    Apr 13, 2013 @ 19:16:33

    Pot sa spun eu cum s-a terminat aceasta carte :d Coco s-a casatorit cu Leslie si au mers in luna de miere impreuna cu Chloe (fiica marelui actor din prima casatorie). Ps: La o carte nu trebuie sa stii prima data sfarsitul, o citesti din scoarta in scoarta si e mult mai interesant, parerea mea :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

