Nou în bibliotecă…(3)

În ultima vreme am mai cumpărat/primit câteva cărţi :)


Ieri în sfârşit mama a cedat rugăminţilor mele şi m-a lăsat să o plimb pe unde vreau eu, deci am ajuns şi prin mall, asta însemnând pe la magazinul cu zorzonele, Diverta şi Cărtureşti. Ce-mi place să o duc pe mama prin librării, că de fiecare dată reuşeşte să dea din greşeală peste o carte care mă interesează dar nu ştiam ca au aşa ceva acolo, sau peste o carte de care ştiam, dar o găseşte la un super preţ, ceea ce s-a întâmplat şi acum. Auzisem de Cutia cu Fantome de la un coleg şi mă gândeam să îi spun să mi-o împrumute şi mie, când o vad la Cărtureşti pe mama ţinând cartea lui Joe Hill în mână, minunându-se ca e doar 10 lei. Desigur că nu am putut pleca de acolo fără ea (mă refer la carte, nu la mama).


Am continuat şi colecţia de cărţi romantice de la Libertatea pentru femei, cu seria Cvartetul Mireselor a Norei Roberts. Am luat primele 2 volume, Vis în alb (pe care am şi citit-o) şi Parfumul Iubirii.


Şi astăzi, la festivitatea de premiere, am primit Maitreyi, pe care acum o am de două ori în bibliotecă, deşi nu am cumpărat-o nici o dată. În fine, ideea e că acum o am cu tot cu supracopertă, spre deosebire de cea pe care o aveam deja în bibliotecă.

De curiozitate, voi ce a-ţi mai cumpărat/primit? :)

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. deea
    Iun 18, 2011 @ 22:45:48

    Spor la citit!Dura faza cu mama ta:))

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

