Twilight & New Moon

Twilight
Bella Swan a fost dintotdeauna diferita si a avut ceva probleme de adaptare. Atunci cand mama ei s-a recasatorit, iar Bella a decis sa ramana alaturi de tatal ei in micul oras Forks, nu se astepta ca viata sa-i ofere mari provocari.
Totul se schimba insa in momentul in care il cunoaste pe misteriosul si sarmantul Edward Cullen, deoarece el este diferit de toti baietii pe care ii intalnise pana acum. Este inteligent si spiritual, iar intre ei se leaga o relatie speciala.
In scurt timp, ei isi dau seama ca sunt indragostiti unul de celalalt, dar povestea lor de dragoste pare a fi una imposibila. Asta pentru ca Edward este cu adevarat diferit de ceilalti baieti: este vampir.

New Moon
Protagonista Bella Swan implineste optsprezece ani, iar Alice si Edward ,vampirul pe care il iubeste ii pregatesc o petrecere surpriza. La acesta petrecere are loc insa cel mai mare cosmar a lui Edward: in timp ce Bella deschide un cadou se taie in hartie, iar tanarul vampir Jasper nu isi poate stapani instinctele si o ataca. Edward o salveaza impingand-o din calea lui Jasper, dar acesta cade pe o masa de sticla unde se raneste mai rau, iar Carlise se vede nevoit sa ii coasa ranile. Dupa acesta intamplare Edward vrea sa o protejeze pe Bella, asa ca pleaca din orasul Forks impreuna cu toata familia lui gandindu-se ca iubita lui va putea trece peste iubirea care o purta pentru el. La aflarea vestii Bella este distrusa si intra intr-o depresie severa,avand serioase probleme de comportament la scoala si in relatia ei cu Charlie. La patru luni de la plecarea lui Edward isi gaseste in sfarsit linistea langa Jacob Black, un prieten de familie. Insa acesta ascunde la randul lui un secret la fel de mare ca al familiei Cullen.

Probabil că mulţi dintre voi ştiţi că ieri la ProTv a fost filmul Twilight. Eu am citit primele două cărţi din serie, dar la film încă nu apucasem să mă uit, deşi îmi doream, aşa că m-am uitat aseară. A stat şi mama cu mine să se uite şi la sfârşit mi-a spus că i-a plăcut, aşa că în seara asta ne-am uitat şi la New Moon :).

Şi, ei bine, trecând peste cât de ciudat mi s-a părut Edward la început (în film mă refer), chiar mi-au plăcut, ambele. Dacă e să le iau separat, Amurg mi-a plăcut mai mult cartea decât filmul, iar la Lună Nouă a fost invers, pentru că filmul mi-a plăcut, dar cartea nu prea. Ce apreciez e că filmul respectă în totalitate cartea şi îmi place asta foarte mult, chiar dacă ştiu ce urmează să se întâmple.

Recomand ambele filme celor ce le-a plăcut cartea (deşi cred ca sunt puţini cei care au citit cartea şi nu au văzut filmul…). Eu nu mă aşteptam să îmi placă, dar iar m-am înşelat. Acum vreau să citesc şi Eclipsa, apoi să mă uit la film :)
Şi să nu uit: Twilight are un soundtrack super tare!

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Diana cu dublu n
    Iun 14, 2011 @ 14:04:19

    Hm, eu am vazut primele doua filme, si nu mi-au prea placut. Nu stiu, au o atmosfera putin penibila, si cred ca din cauza lui Robert Pattison. Cartile nu m-au atras din cauza parerii pe care o am despre filme…

    P.S Ai o leapsa de la mine. :) http://dianacudublun.blogspot.com/2011/06/10-lucruri.html

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

