Funeral Blues

[…]
He was my North, my South, my East and West,
My working week and my Sunday rest,
My noon, my midnight, my talk,my song;
I thought that love would last forever: I was wrong.

[…]

Funeral Blues – W.H.Auden


Azi am avut ultima oră engleză. Toţi aşteptam să se termine oră mai repede şi să plecăm acasa. Cum stăteam degeaba, mi-am lăsat capul pe umărul colegei de bancă şi, ca să nu adorm, am început să îmi plimb privirea pe cartea de engleză, la pagina unde era deschisă. Acolo am descoperit Funeral Blues de W.H. Auden. Prima data mi-a atras atenţia titlul şi o bucăţică dintr-un vers, scris cu italice He Is Dead.Sunt patru strofe, dar cel mai mult mi-a plăcut a treia, pe care am şi transcris-o, mai sus.

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. Only books
    Iun 10, 2011 @ 16:24:48

    Cat de frumos!:] E absolut superba strofa!:X

    Răspunde

  2. Diana cu dublu n
    Iun 14, 2011 @ 14:01:41

    Ce frumoasa e strofa. Ma asteptam la un happy ending, si m-a surprins. :x

    Răspunde

  3. Trackback: Hai, sa valsam, iubito, prin salon… « Sayuki's blog
  4. Simona Husaru
    Oct 05, 2012 @ 12:10:48

    Foarte frumoasa strofa <3<3

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

