Jurnalele lui Stefan #1 – Începuturile

Sunt sigură că mulţi dintre voi v-aţi cumpărat acest prim volum din Jurnalele lui Stefan. Eu? Da, sigur că am luat-o. E o carte micuţă şi uşoară care poate fi citită şi în 2-3 zile. Doar că eu am lălăit-o timp de 4 zile…

Acţiunea începe cu doar puţin tip înaintea sosirii lui Katherine la moşia Veritas. Cum era de aşteptat, Stefan s-a îndrăgostit de ea. La fel şi Damon, doar că fratele său a realizat asta destul de târziu. Dar problema lui Stefan nu era rivalitatea dintre el si Damon, ci faptul că dintr-un anumit motiv el nu ar fi putut niciodata să fie cu Katherine. Dar ea s-a „ocupat” la timp de acest motiv. (Nu, motivul nu era că el e om si ea vampir.)


Nu sunt prea multe de spus despre acest volum. Dacă aţi văzut serialul veţi şti în mare parte ce urmează să se întâmple. Pe coperta scrie „Bazat pe romanele lui L.J. Smith şi pe scenariul serialului de televiziune…” . Ei bine, eu nu vad unde e legătura cu romanele, cu exceptia numelor lui Stefan, Damon şi Katherine. Credeam că va avea mai mare legătura cu seria, ca o va imbina cu serialul, dar se pare ca e invers.

Cu toate că mi s-ar fi părut mai frumos să dezvolte povestea spusă în serie, cartea a fost ok. Nici excepţională, nici rea. Dar dacă nu aş fi luat-o la super-preţ cu revista nu cred că şi-ar fi meritat banii. Totuşi aş vrea să îmi iau şi următoarele volume, aşa că sper că vor fi publicate tot cu revista, că altfel nu le voi lua.

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Paul
    Mai 29, 2011 @ 19:53:03

    spune-mi ,stii daca vor aparea volumele II si III cu revista??

    Răspunde

  2. Marina
    Feb 15, 2012 @ 09:21:48

    Se mai gasesc pe undeva de cumparat?

    Răspunde

  3. Alexandra
    Sep 11, 2012 @ 16:30:55

    Eu am volumele 5 si 6 doar. Pentru ca am fost tare adormita si nu am stiut ca impreuna cu revista aia se dau si asemenea carti. Am aflat abia cand a aparut revista impreuna cu volumul 5. Deci nu am de gand sa le citesc pana nu citesc si volumele 1,2,3 si 4 bineinteles. Deci deocamdata le tin in bibilioteca :)) si nu indraznesc sa le deschid:). In schimb am citit vol. 1-3 in format pdf din primul ciclu si acum caut vol. 4:) pe undeva. Pentru ca e tareeeeeeeeeeee lung drumul pana la biblioteca :)). Dar oricum nu ma prea grabesc cu cititul pentru ca ma consolez cu serialul deocamdata

    Răspunde

  4. Diana
    Oct 06, 2012 @ 10:29:32

    Am citit aproape toate volumele dar am ratat pe primele doua din Jurnalele lui Stefan, stie cineva de unde le pot lua? pe la chioscuri si librarii nu le-am mai gasit, au fost foarte cautate!

    Răspunde

  5. Sorina
    Noi 25, 2012 @ 14:08:49

    eu am citit jurnalele vampirilor de l.j. smith si nu au nici o legatura cu jurnalele lui stefan……………… pe de alta parte serialul se potriveste perfect cu jurnalele lui stefan

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

