Nou in bibliotecă…

Ei bine, am văzut pe multe bloguri aceasta rubrică şi imi place foarte mult, aşa că mi-am zis: Eu de ce nu am o astfel de rubrică? Răspuns: probabil pentru că majoritatea cărţilor le citesc de la bibliotecă, puţine le cumpăr. Dar apoi m-am gândit că ce importanţă are dacă voi posta mai rar la aceasta nouă categorie?
Şi aşa am început să fac poze :) . De data asta doar 3 cărţi, pentru că sunt singurele pe care le-am cumpărat luna asta. (Partea proastă e că nu sunt prea clare pozele, că le-am facut cu telefonul. Aparatul foto nu mai are baterii…) Click pe ele pentru a le mări.


„Suflete-Umbră” de L.J. Smith – Volumul 6 din Jurnalele Vampirilor (Încă nu am citit-o, dar sper să reuşesc cât de curând)
„Balul Fetelor Moarte” de Rachel Caine – Volumul 2 din Vampirii din Morganville (Am citit-o, vine în curând şi o recenzie :) )


„Începuturile”, primul volum din Jurnalele lui Stefan, care am luat-o cu revista Bravo, deşi sunt siură că majoritatea ştiţi deja asta :) Ieri am început să o citesc.

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Rox
    Mai 25, 2011 @ 21:52:34

    Buna!
    Am inceput sa iti citesc blogul si am observat ca in mai multe posturi ai scris ca ai imprumutat unele carti de la biblioteca. Imi poti spune te rog despre ce biblioteca este vorba? Vanez cam..80% din cartile despre care ai scris recenzii de mult timp si tot astept sa le mai scada preturile prin magazine dar vad ca deocamdata nu am nici o sansa. Raman datoare vanduta pentru informatia asta de aur!
    Multumesc anticipat,
    Roxana.

    Răspunde

    • Sayuki
      Mai 25, 2011 @ 22:28:22

      Vorbesc despre biblioteca din orasul meu :). E o mina de aur, avand in vedere ca stau intr-un oras micut dar biblioteca e mai bine aprovizionata decat cea judeteana. Du-te la biblioteca din orasul tau, poate ai noroc si e cel putin la fel de bine aprovizionata ca a mea.

      Răspunde

  2. deea
    Mai 26, 2011 @ 16:19:00

    Cum ti s-a parut „Balul fetelor moarte”?

    Răspunde

  3. predutancuta
    Ian 11, 2012 @ 14:03:39

    Am vazut pe un alt site ca scriai ca nu prea te-a impresionat primul volum din Jurnalele lui Stefan( nu stiu sigur daca erai tu sau doar nume asemanator cu al tau)Dar daca nu iti place cartea atat de mult nu ai fi dispusa sa mi-o vinzi mine,te rog?! :) Ca nu o mai gasesc pe nicaieri,nici la editura si o vroiam neaaparat.Am vol 2 si 3 si caut de 2 luni ca disperata vol1 dar pauza,nu e nicaieri.Nu mi se pare corect sa nu o mai gasesc:( Adresa mea este predut_ancuta@yahoo.com

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 11, 2012 @ 14:58:14

      Imi pare rau, dar nu imi vand cartile. Daca ti-as da-o tie, atunci as ramane eu cu seria incompleta.
      Mai intreaba pe bloguri, poate are cineva vreo cunostinta care are cartea si n-o vrea :)

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

