Leapşa

Am primit şi eu de la RRoxana leapşa care care a împânzit blogurile, despre personajele preferate din serii. :)

Pentru seria Academia Vampirilor: Lissa şi Christian
Pentru seria Jurnalele Vampirilor: Bonnie şi Damon
Pentru seria Amurg: Alice şi Edward
Pentru seria Vampirii din Morganville: între locuitorii casei de sticlă: Eve şi Shane iar între vampiri: Amelie
Pentru seria Sânge Albastru: Oliver
Pentru seria Vampirii Sudului: Sookie şi Alcide
Pentru seria Jocurile Foamei: Katniss şi Gale
Pentru seria Lux: Elizabeth

Îi voi trimite această leapşă doar lui Vanilla Moon pentru că din câte am văzut deja o are mai toata lumea. Dar dacă o mai vrea cineva, e liber să considere că i-am plasat-o. :)

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. mada
    Mai 26, 2011 @ 11:14:07

    Imi place foarte mult blogul tau :).E frumos si daca nu te deranjeaza,o sa te trec la blogroll :).Felicitari pt blog si spor la postat.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

