Vampire Kisses 1

Raven este o adolescentă de 16 ani care locuieşte în Dullsville, oraşul în care se tot plânge că nu se întâmplă niciodată nimic. Asta până când cineva se mută în vechea casă bântuită de care era fascinată Raven.

În oraş se zvoneşte că noii vecini sunt vampiri, că nu ies din casă decât noaptea, nu suportă usturoiul şi îşi petrec nopţile în cimitir. Fata gotică (da, la Raven mă refer) a devenit atunci interesată de noii locuitori, visul ei încă din copilărie fiind să devină vampir. Dacă zvonurile se dovedeau adevărate, acum era momentul să facă ceea ce a visat toată viaţa.

Vampire Kisses este primul volum al seriei cu acelaşi nume, serie ce după părerea mea va fi grozavă; cel puţin primele două volume (cât am citit până acum) nu m-au dezamăgit.

În primul rând, îmi place că autoarea nu a schimbat nimic din vechile legende cu vampiri, cum ar fi că vampirii nu suportă lumina zilei, usturoiul, dorm în coşciuge şi e de ajuns o muşcătură pentru a schimba pe cineva. Asta miţa dat senzaţia de o poveste clasică (deşi nu e) şi îmi place :).

Şi în al doilea rând, îmi plac gusturile lui Raven, stilul ei gotic încă de când era micuţă (ok, eu nu m-aş da cu ruj negru, dar asta e doar o mică excepţie :D ).

E o carte frumoasa şi merită citită de orice fan al vampirilor, şi nu numai. În plus, e subţirică şi o poţi citi lejer în două zile, poate chiar una. Păcat că nu e tradusă şi la noi…
Şi o poză de final, din manga Vampire Kisses :)

Photobucket

12 comentarii (+add yours?)

  1. Viorel Grecu
    Mai 14, 2011 @ 12:32:57

    Imi place acest articol !

    Răspunde

  2. RRoxana
    Mai 15, 2011 @ 14:45:26

    Am auzit despre seria asta, insa din cate stiu eu nu este niciun plan de publicare in Romania :(

    Răspunde

  3. Anne
    Iun 06, 2011 @ 20:25:04

    Am auzit si eu de ceva vreme despre aceasta carte, m-a atras in primul rand numele iar apoi faptul ca este cu vampiri ~ ador aceste creaturi ale noptii. M-as bucura nespus de mult sa fie tradusa si la noi.
    Apropo, imi plac articolele tale. ^^

    Răspunde

  4. Trackback: Uuuu, a vanit Mos Craciun la Leda! :D « Sayuki's blog
  5. Silvia
    Mar 08, 2012 @ 09:22:40

    Este o carte destul de draguta.Totusi nu m-a impresionat cu nimic special.O carte cu vampiri printre alte o mie…deh .Am citit primele 3 volume in engleza fiindca nu au aparut in Romania si chiar daca ar fi aparut,nu le-as fi luat,pentru ca ,dupa cum am zis si mai devreme,nimic special.Asa ca am zis sa le citesc in engleza in format E-book si a meritat mai mult .

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 08, 2012 @ 16:19:45

      Pe de o parte ai dreptate ca nu are cine stie ce „special” seria asta, pe de alta se stie ca toate cartile au ceva special, depinde doar de cine le citeste :). Asa ca mie mi-a placut muuult Vampire kises (cel putin primele 2 volume pe care le-am citit) si abia astept sa apara si in romana, pentru ca am de gand sa mi le iau <3

      Răspunde

  6. Zipyღ
    Iul 23, 2012 @ 16:03:01

    Eu am citit primele 3 volume manga pe net, tu de unde ai primul volum?

    Răspunde

  7. Edy
    Dec 04, 2012 @ 15:39:37

    Stii cumva daca (si cand) va aparea in Romania?

    Răspunde

  8. Andra
    Ian 02, 2013 @ 18:56:36

    eu am citit toate 8 cartile sunt extraordinare. dar inca nu sunt in romana :((. Oricum, merita citite!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

