Lună Nouă

După toate cele petrecute în Amurg , uite că în al doilea volum povestea de dragoste pare că ia sfârşit. Edward hotărăşte să îşi ia familia şi să plece, pentru binele Bellei. Ea crede că el nu o mai vrea, că nu o mai iubeşte, şi timp de câteva luni parcă nu mai are pic de viaţă în ea (luni care în carte sunt pagini goale – chestie care prima data m-a speriat şi care apoi m-a amuzat pentru cum am reacţionat prima dată :)) ) Dar asta numai până apare Jacob şi totul capătă iar sens.

Cam atât dezvălui din poveste; despre sfârşit nu am spus nimic, deşi e singura parte care mi-a plăcut (partea de după apariţia lui Alice). În rest, cartea se potriveşte perfect cu ceea ce mă aşteptam de la început să fie seria; Amurg a fost mai bună. Aici mai totul mi s-a părut aiurea, enervant şi lipsit de sens, în special că sfârşitul face sa toată acţiunea să pară o greşeală care n-ar fi trebuit să se întâmple… Şi după cum am zis în cealaltă recenzie, Edward e cel care m-a făcut să-mi placă Amurg; cum în Lună Nouă el apare foarte puţin…

În concluzie, sunt total dezamăgită de volum (uf, nu mi s-a mai întâmplat niciodată asta :/ ), deci am o părere deloc bună despre Lună Nouă. (Uu, nu-mi vine să cred că am scris o recenzie aşa scurtă şi nu am continuat să spun mai multe aberaţii :O )

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Mai 08, 2011 @ 13:59:56

    Intr-adevar, si la mine din seria Amurg, Luna Noua se afla pe ultimul loc.

    Răspunde

  2. Robert Tufanoiu
    Sep 06, 2013 @ 16:20:32

    Sa inteleg ca nu vei mai continua seria ? Mie mi-a placut colectia , mie mi-a parut interesanta si as vrea sa stiu si parerea ta despre urmatoarele carti din serie ,mai ales despre Zori de zi .

    Răspunde

    • Sayuki
      Sep 07, 2013 @ 12:06:14

      Am continuat doar cu Eclipsa, sau cel puţin am încercat, căci m-am oprit pe la jumătate. Nu ştiu, pur şi simplu nu mi-au plăcut, n-am reuşit să ajung până la Zori de Zi…

      Răspunde

      • Robert Tufanoiu
        Sep 11, 2013 @ 18:01:42

        Vroiam doar sa aud parerea si parerea ta , mie mi-a placut seria , mi-am imaginat-o ca si cum ar fi „Lupii din Mercy Falls” cu vampiri :) . Mi-au placut vampirii lui Stephenie Meyer deoarece seamana cu niste ingeri ( stralucirea , ochii aurii , piele ca de marmura , frumusetea) si idea ca un clan de vampirii stravechi locuieste undeva in Italia parca inca in perioada renascentista conducand toate celelalte clanuri , sau faptul ca Carlisle si Edward au trait ca Louis si Lestat o vreme iar apoi si-au intemeiat o familie de vampiri „vegetarieni” apoi apare Bella sufletul pereche a lui Edward si incepe nebunia cu Victoria , James , Volturii si la final tot dragostea lor invinge. Dar daca nu iti place nu te obliga nimeni sa citesti in continuare , apropo imi place foarte tare blogul tau :)) .

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

