Jurnalele lui Stefan

Uuu! Nouă surpriză de la Leda! :D
Cartea va apărea cu revista din 24 mai. Eu una abia aştept să mi-o cumpăr :D

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. diana
    Mai 08, 2011 @ 20:16:47

    astept sa cumpar cartea
    sa fie multe exemplare pentru toata lumea
    ca sa nu dezamagim pe nimeni:x

    Răspunde

    • Flaviushk's Blog
      Mai 29, 2011 @ 01:32:17

      am citit cartea in 3 zile … pff. ii super,sa o luatzi ca meritaaaa! vorbeste despre katherine (cum o cunoaste),era sa se insoare cu una rosalyn cartwright,damon … incercarea lui jonathan gilbert de a distruge vampirii,ba chiar succesul … ma multe daca cititi.MERITA,pentru 10,99 va asigur ca meritaaa … in plus se vinde cu revista BRAVO.

      Răspunde

      • Flaviushk's Blog
        Mai 29, 2011 @ 01:40:07

        Si are doar 283 de pagini cu tot cu epilog.
        Plus ca veti vedea ca apar si personaje din serial – Pearl,Anna,Katherine (esentziala si in carte),Jonathan Gilbert (mentionat si in serial),Honoria Fell (in carte scrie Fells),Emily (servitoarea lui Kath) …
        Nu apar cei din prezent – Elena,Caroline,Bonnie … cartea este povestita in 1864.
        Astept intrebari … daaca vrei pe blogul meu,sa chiar aici.

  2. cami
    Mai 29, 2011 @ 22:36:19

    mi-am cumparat carte doar ce am terminato abea astep sa apar si urmatore o ador

    Răspunde

  3. Izzu Pentru Totdeauna
    Iun 10, 2011 @ 09:58:55

    Cartea este super. Pe 21 iunie va aparea si cel de al doilea volum Sete de Sange tot cu revista bravo la acelasi pret.:X Abia astept data de 21.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

