Cuvinte…

În timp ce îmi aşezam cărţile în raft puţin mai devreme (da, îmi place să mai fac asta din când în când…) am ajuns la Cartea Cimitirului şi mi-am adus iar aminte de replica ce îmi vine mereu în minte, încă de când am citit cartea.

-Şi mie o să-mi fie dor de tine. Veşnic.

Ştiu că nu pare cine ştie ce, dar m-a impresiunat acel veşnic, fără de care totul ar fi fost sec… Şi uite-aşa, un cuvânt face diferenţa…

Am pus Cartea Cimitirului pe locul I în topul cărţilor citite în 2010 şi încă o consider cea mai bună carte pe care am citit-o (incredibil, dar poziţia asta nu e ocupată de o carte cu vampiri :) ). E foarte…profundă… şi ador asta <3

Şi ca să se vadă şi contextul de unde am luat citatul, am scanat pagina (lipsă de ocupaţie :)) ). Click pe imagine pentru a o mări.

Liza e fantoma unei vrăjitoare şi prietena lui Bod, personajul principal al cărţii. Iar Bod este singurul ei prieten.
Photobucket

1 comentariu (+add yours?)

  1. RRoxana
    Apr 30, 2011 @ 19:30:09

    Chiar pare o replica demna de a nu o uita. Vesnic :)). Nu am citit Cartea cimitirului, pare interesanta.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

