Vreau să o citesc #3 Mai las-o moale cu Fantomele

Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fata de saisprezece ani, sunt cateva fantome: a surorii ei si a catorva fosti colegi de scoala. Fantomele nu sunt deloc complicate si poti avea incredere in ele. Mai mult decat atat, ele pot afla secretele compromitatoare ale celor din jur... iar lui Cass ii place sa stie totul despre colegii ei ingamfati.

Insa cand Tim, vicepresedintele consiliului de elevi, descopera secretul lui Cass acela ca poate sa comunice cu fantomele , situatia tinde sa se schimbe. El ii cere sa-l ajute sa intre in legatura cu mama lui, care murise de curand, iar ea, dupa indelungi ezitari, sfarseste prin a fi de acord. Pe masura ce-l cunoaste mai bine pe Tim, Cass are surpriza sa constate ca el nu e un baiat asa de rau precum crezuse ea pana atunci si ca, intr-adevar, avea mare nevoie de ajutorul ei.

Poate ca aceasta este cea mai buna ocazie ca ea sa se imprieteneasca din nou cu cei vii...

Da, am auzit de carte şi până acum, dar abia de curând am devenit interesată de ea, mai exact după ce am văzut trailer-ul.
Momentan a devenit o obsesie, cum mi se întâmplă cu toate cărţile pe care vreau neapărat să le citesc dar nu le am la-ndemână… Ei, sper să fac rost de ea cât mai curând :) (nu că ar fi singura)..

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

