Once a Witch

Tamsin este o adolescentă născută într-o familie de vrăjitoare şi vrăjitori în care toţi membrii au ajuns să îşi cunoască talentul la vârsta de 8 ani. Cu excepţia ei, care a împlinit deja 17 ani şi nu a ajuns decât la concluzia că nu are nici un talent, că bunica ei s-a înşelat când, la naşterea ei, a spus că va fi una dintre cele mai puternice vrăjitoare.

Rowena, sora mai mare a lui Tamsin este şi opusul ei: o vrăjitoare puternică, cea care va deveni capul familiei după bunica sa şi fata după care toţi băieţii nu se pot abţine să îşi întoarcă privirile. „Rowena cea perfectă.”


Tamsin avea grijă de magazinul bunicii sale când un străin a venit şi, crezând ca este Rowena, i-a încredinţat misiunea de a găsi un ceas vechi pierdut de familia sa în 1887. Tamsin acceptă, fără să îşi dezvăluie adevărata identitate şi cu ajutorul lui Gabriel găseşte ceasul. Aici pare că s-a terminat povestea şi mă întrebam ce poate să mai scrie în cele aproape 100 de pagini rămase, dar de fapt adevărata poveste abia începea, urmând să se sfârşească doar după multe alte descoperiri şi călătorii în timp.

Ce mi-a plăcut în mod special la Once a Witch e atmosfera pe care a creat-o autoarea şi care se potriveşte perfect cu ideea de călătorii în timp pe care se bazează volumul. Acţiunea e foarte simplă şi uşor de urmărit; se încurcă puţin firele doar spre sfârşit. (Atenţie, urmează un spoiler!) Şi o altă chestie care mi-a plăcut şi mi s-a părut amuzantă: cum ar fi să călătoreşti în trecut, înainte de naşterea ta şi să te prezinţi bunicii tale, după care să o întrebi de ce ţi-a dat (îţi va da) acel nume (numele tău) iar ea să îţi răspundă că aşa te-ai prezentat acum şi a presupus că aşa vrei să te cheme :).

Photobucket

13 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Once a Witch «
  2. Simona
    Mai 13, 2011 @ 13:37:41

    Eu am un fel de obsesie pentru cartea asta, inca de cand am citit descrierea, dar din pacate inca nu am reusit sa citesc.

    Răspunde

  3. BluePaint
    Iul 02, 2011 @ 17:40:53

    De unde ai cartea?:)

    Răspunde

  4. BluePaint
    Iul 02, 2011 @ 18:19:34

    Mulţumesc!Şi vreau să-ţi spun că ai un blog superb.Nu renunţa să scrii pe el.

    Răspunde

  5. ioana
    Ian 13, 2012 @ 01:13:36

    si daca am vrea sa o citim in romana de unde am putea sa o citim ? si eu mi-as dori tare , tare mult sa o citesc !

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 13, 2012 @ 02:14:47

      Pentru asta mai trebuie sa ai un pic de rabdare. Va aparea anul asta la editura Leda, dar nu stiu exact in ce perioada. Urmareste blogul editurii si vei afla cand va fi in pregatire :)

      Răspunde

  6. ioana
    Iun 04, 2012 @ 18:01:42

    multumesc frumos :D

    Răspunde

  7. Vero
    Iun 24, 2012 @ 16:41:50

    Hey!Stii cumva cum se numeste in romana,ca vreau si eu Once a wich si Always a wich(vol.2) si ca sa fie tradusa probabil ca va trebuii sa pun titlul in romana?

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

