Book Blogger Hop #2

Am găsit o altă întrebare care mi-a plăcut pe blogul lui Jennifer aici :)

„What is your favorite book cover?”

Răspunsul meu: De ce mă torturez singură? >.< Nu am o copertă preferată, pot să aleg mai multe? Pot? Pooot?

• Damnare – Lauren Kate

• Reuniunea – L. J. Smith

• Once a Witch – Carolyn Maccullough

• Lux – Anna Godbersen

Nu le pot pune într-o ordine anume, mi-a fost destul de greu şi să aleg 4 coperte, nu mai trebuie să le şi compar între ele. La Lux, Damnare şi Once a Witch pur şi simplu ador atmosfera şi sentimentul pe care îl transmit iar la Reuniunea mi se pare frumoasă fata (Bonnie) şi ce n-aş da să fiu şi eu roşcată cu bucle (naturală, că bucle îmi fac şi eu, dar la vopsit nu mă bag…)

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Apr 20, 2011 @ 15:27:32

    Mie imi place si coperta de la Ratacire(a doua carte la Damnare) la nebunie..

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

