Întoarcerea: Căderea nopţii

jv5_intoarcerea_caderea-noptii După ce am citit toată seria Jurnalele Vampirilor, nu m-am putut abţine să nu-mi iau şi volumul 5 (primul din ciclul Întoarcerea ).

După ce Elena este readusă la viaţă de o putere misterioasă în volumul anterior, Reuniunea, ea trebuie să înveţe iar cum să trăiască; se pare că atât cât a fost spirit a uitat cum e viaţa când eşti în carne şi oase. Dar desigur că Ştefan e acolo să o ajute să îşi amintească totul; pe el nu l-a uitat.

Noi forţe malefice sunt atrase în Fell’Church, forţe malefice şi mai groaznice decât cele de până acum (bine…asta se întâmplă în fiecare volum…). Acum sunt atrase de puterile pe care le-a adus Elena din Lumea Cealaltă şi sunt în stare de orice pentru a le obţine; acest „orice” ajungând până la răpirea lui Ştefan, posedarea lui Damon (şi nu numai a lui) şi crearea de universuri paralele şi globuri de sticlă din care nu poţi ieşi fără ajutor din exterior (idei care mă cam zăpăceau dar care mi-au plăcut foarte mult). Şi să nu uit : acum sunt două personaje malefice, doi gemeni mai exact, de origine japoneză (una dintre iubirile mele <3 ).

Ei bine, sfârşitul doar mi-a amplificat dorinţa de a-mi lua şi următorul volum (pe care iepuraşul de Paşte a promis că mi-l face cadou după ce apare la sfârşitul lunii la Leda; abia aştept :D ). Şi uite că în sfârşit nu mai pot să spun că a fost prea scurtă cartea, ca la celelalte volume; acum am avut de devorat 640 de pagini :D . Ce nu-mi place e coperta… Imaginea e ok dar e cu actorii din serial şi nu are absolut nici o legătura cu descrierile din carte; la nici unul dintre personaje, dar cel mai rău mi se pare le Elena care pe copertă e şatenă cu ochi căprui şi in carte blondă cu ochi albaştri… În fine, chestie comercială, bleah… Totuşi mă bucur că a fost bună cartea, chiar dacă am tot auzit spunându-se că şi asta e tot ceva comercial (deşi poate chiar e…).

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. Dianna
    Apr 18, 2011 @ 23:32:48

    Aah, cate spoilere sunt pe-aici! Ce greu mi-e, sa nu citesc articolele cu Jurnalele Vampirilor, de fiecare data cand ntru pe blogul tau… :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 19, 2011 @ 00:53:33

      Eh, încerc să nu dezvălui prea mult din poveste, dar tot mi-o ia gura înainte şi mai scap câte ceva :)) (şi ai crede că n-ar trebui să mi se întâmple asta din moment ce nu-mi folosesc gura ca să scriu O.o )

      Răspunde

  2. RRoxana
    Apr 20, 2011 @ 15:37:12

    Si eu as fi vrut alta coperta… DA nah… Ce fain ca le gasesti la biblioteca… La mine doar HP si Povestea fara sfarsit(care app e foarte faina, poate o sa scriu ceva despre ea pe blogul meu) le gasesti in categoria Fantasy. Haide sa nu fiu rea, mai sunt cateva..dar nu AV sau JV sau VS…nimic. De Casa Noptii nici nu mai zic…

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

