Sânge Albastru

Aşa cum mi se întâmplă uneori (destul de des) cu câte o carte, de data asta am ţinut neapărat să citesc Sânge Albastru. La bibliotecă nu o au, deci am zis că o voi citi la Diverta. Şi am ajuns să fac asta abia când am plecat din greşeală cu o oră mai devreme la şcoală (mda… ce să-i faci dacă în unele dimineţi sunt aşa de adormită ca nu văd bine ceasul? )şi dacă tot stăteam degeaba o ora, am fost până la librărie şi am început să citesc (încă un motiv pentru care să-mi placă liceul meu: e la doar o staţie depărtare de mall-ul unde e Diverta :D ).

Povestea mi s-a părut oarecum încurcată…Totul începe cu moartea unei tinere, într-un club. S-a hotărât ca fusese victima unei supradoze de droguri, dar se pare ca asta doar ascundea adevărata poveste. Ea era un Sânge Albastru; nimic nu poate să o omoare…sau nu ar fi trebuit să poată.

Cei cu Sânge Albastru sunt vampiri; vampiri ce îşi trăiesc viaţa iar şi iar, dar de fiecare dată într-un alt corp. Totuşi, amintirile nu le sunt luate. Ei spun că nimeni şi nimic nu le poate lua viaţa, astfel încât să nu mai revină niciodată pe Pământ, dar află ca nu e chiar aşa. Sânge Argintiu au fost dintotdeauna duşmanii lor, cei ce le sugeau tot sângele din corp, toate amintirile, toată viaţa. Când Schuyler află că şi ea este una dintre cei cu Sânge Albastru, devine îngrijorată, dar asta nu o împiedică să caute mai mult informaţii despre duşmanii lor. Aceasta se dovedeşte a fi o sarcină destul de dificilă, mai ales când totul în jur pare că abia acum îşi arată adevărata faţă, chiar şi persoanele cele mai apropiate de ea.

Acesta fiind primul volum al seriei, nu intră prea mult în acţiune. În mare parte vorbeşte despre noii Sânge Albastru, printre care şi Schuyler. Ea reuşeşte să afle doar cine le sunt duşmanii, dar încă nu îi înfruntă. Asta e ceea ce nu-mi place la unele serii: primul volum nu e decât intriga… Oricum, nu pot sa spun că mi-a plăcut prea mult cartea, pentru că nu mi s-a părut aşa de interesantă cum se aude că e. Şi dacă nu aş fi făcut asta pentru că nu aveam ceva mai bun de făcut, atunci nu prea cred că ar fi meritat efortul să merg la Diverta să o citesc o sâmbătă plus o săptămână întreagă înainte de ore…

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Feb 04, 2012 @ 23:31:49

    Pff, mi-ar plăcea dacă şi şcoala mea ar fi aşa aproape de Diverta..
    Pare interesantă cartea. Chestia un reîncarnarea mi se pare destul de originală şi mă face să-mi doresc s-o citesc :)
    Dar am o curiozitate: cei „sânge albastru” chiar au sângele albastru?

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 06, 2012 @ 19:44:30

      Huh, imi scapa acum chestia asta. Ori n-am dat eu importanta, ori nu spunea exact. Imi amintesc doar ca atunci cand se „activa” sangele, spunea ca se vedeau venele albastre pe brate sau ceva de genul. Dar asta nu zice mare chestie, ca si venele noastre tot albastre sunt :)…

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

