Vreau să o citesc #2 Damnare

De când am văzut prima dată coperta şi mi-a plăcut foarte mult, mi-am dorit să citesc Damnare de Lauren Kate. Încă nu am reuşit… Mă gândesc poate s-o trec în scrisoarea pentru iepuraş, că tot nu mai e mult… Şi ceea ce mă atrage şi mai mult e faptul că nu am mai citit nici o carte cu îngeri şi mă face foarte curioasă…

Unii îngeri sunt sortiţi căderii!

Există ceva dureros de familiar la Daniel Grigori.

Misterios şi distant, el îi atrage atenţia Lucindei Price încă din prima ei zi la internatul Sword & Cross, din înăbuşitorul Savannah. Ajunsă aici după ce prietenul ei moare într-un accident misterios, Lucinda, o adolescentă de şaptesprezece ani, se îndrăgosteşte de Daniel, dar descoperă un adevăr incredibil de tulburător: el este un înger căzut, iar iubirea lor este veche de secole şi sfârşeşte tragic de fiecare dată când se întâlnesc.

Într-un decor apăsător şi opresiv, în care îngerii nu se deosebesc de muritori şi unde umbrele veghează ameninţător orice mişcare, povestea lor evocă un romantism diafan şi angelic.

Periculos de incitant şi întunecat de romantic, Damnare este un thriller fascinant şi povestea de dragoste supremă.

Am găsit şi am citit capitolul 1 de pe blogul lui Shauki :)
Photobucket

P.S.: I’m back :3

6 comentarii (+add yours?)

  1. Dianna
    Apr 08, 2011 @ 23:47:00

    Welcome back si, ce-ti mai plac tie cartile cu vampiri! :))

    Răspunde

  2. Lexi
    Ian 31, 2014 @ 11:15:37

    Ai citit Angelologia? :)

    Răspunde

  3. Lexi
    Feb 01, 2014 @ 15:52:55

    Ia-o in considerare, eu zic ca merita… :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

