Academia Vampirilor 1


Iată că în sfârşit am reuşit să-mi pun gheruţa pe primul volum din Academia Vampirilor. Pe la început de februarie am aflat că au seria la bibliotecă, după ce am văzut pe raft volumul IV. Şi atunci m-a trăznit pe mine că vreau să citesc seria. Imediat. Singura problemă era că toate cărţile cu vampiri de acolo se dau mai ceva ca pâinea caldă! Asta explică de ce a durat aproape două luni să găsesc ce căutam (înfine, una dintre multele cărţi pe care le caut…).

Şi iată cum încep să citesc a patra serie cu vampiri (deşi am ajuns la zi numai cu una…). La început m-au cam derutat denumirile din volum…moroi, dhampiri, strigoi… adică nu erau cam acelaşi lucru? Eh, aproape. Dhampirii erau cei jumătate oameni, jumătate vampiri, care erau antrenaţi la academie să devină gardieni ai moroilor, vampirii vii şi muritori. Ei trebuiau protejaţi de strigoi, vampirii morţi vii însetaţi de sânge şi făcuţi pentru a ucide.

Rose Hathaway este dhampir şi are de gând să o protejeze pe Lisa, cea mai bună prietenă a sa, care este moroi, chiar şi cu preţul vieţii. Din această cauză au şi fugit împreună de la academie, dar după doi ani de libertate au fost prinse şi aduse înapoi. Deşi la început a fost greu, au reuşit să accepte ideea. Dar desigur că imediat după sosirea lor au început să apară şi zvonurile, bârfele răutăcioase şi, ca să se complice totul şi mai tare, cele două ajung să se îndrăgostească de cine nu trebuia (nu, nu de acelaşi băiat), deşi în cayul Lisei nu a fost chiar atât de rău. Şi nu trebuie să uităm nici că în tot acest timp, duşmanul pândea din umbră, ca spre finalul cărţii să se hotărască să iasă la lumină.

E un volum plin de mistere, în special legate de puterea Lisei, de faptul că încă nu s-a specializat într-un anumit element, deşi asta ar fi trebuit să se întâmple cu câţiva ani în urmă şi de accidentul de la care a început să se manifeste legătura mentală între Lisa şi Rose. Desiur că mi-a plăcut şi m-a convins să citesc şi volumele următoare (presupunând că voi reuşi să pun mâna pe ele…). Şi chiar sunt curioasă ce se va întâmpla cu Roze şi Dimitri :).

Photobucket

15 comentarii (+add yours?)

  1. deea
    Apr 09, 2011 @ 21:07:44

    Wow este bine ca tu le gasesti la biblioteca…ca pe la mine nu apar decat peste 10 ani(minim):D

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 09, 2011 @ 21:58:23

      Nici eu nu ma asteptam sa le gasesc, ca nici nu stau intr-un oras prea mare….dar am auzit ca nici la biblioteca judeteana nu le au O.o Asta ma face sa iubesc si mai mult biblioteca micuta si bine aprovizionata de aici :)

      Răspunde

      • deea
        Apr 09, 2011 @ 23:52:05

        nu gasesc la biblioteca de la mine nici carti care au aparut de ani buni( de exemplu contele de monte cristo) :D

  2. Sayuki
    Apr 09, 2011 @ 23:54:23

    Ma faci sa ma simt si mai norocoasa :D

    Răspunde

  3. Sayuki
    Apr 10, 2011 @ 00:01:58

    Posibil :)
    Dar ma gandeam ca nici un baiat nu si-ar pune un avatar ca al meu sau nu ar folosi in semnatura din fiecare post fontul pe care il folosesc eu :)

    Răspunde

  4. Izzu Pentru Totdeauna
    Iun 13, 2011 @ 20:32:07

    Sayuki….ai putea sa imi spui si mie cat a costat primul volum ? Si daca ai cumparat si vrun alt volum cam in jur de ce pret ar fi?

    Răspunde

  5. Nico
    Iun 22, 2011 @ 18:40:44

    F.dragut blogul si chiar vroiam sa imi iau aceasta serie…si nu stiam exact cum este.Multumesc ca ai descris-o ca sa imi fac si eu o parere:D

    Răspunde

  6. Pucca
    Noi 09, 2012 @ 19:33:05

    stiu!! le-am citit pe tate 6. finalul e grozav. dar cand apar si filmele sau serialul?

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

