Book Blogger Hop #1

Ei bine, mi-a plăcut ideea lui Jennifer (Crazy-for-books) aşa că am hotărât să creez şi eu această rubrică :) Ei, cum vă sună asta? :D
Nu voi lua chiar toate întrebările la rând, doar cele care mi se par mai interesante şi probabil că nici nu le voi posta exact o dată la o săptămână, dar ideea tot aia e.

Deeeci, întrebarea de azi este:

„If you could physically put yourself into a book or series…which one would it be and why?”

Raspunsul meu: Hmm… Nu pot alege numai o serie aşa că voi alege doua :)
Prima este seria „Lux” de Anna Godbersen – Pentru că aş fi vrut să mă fi născut in New York-ul secolului XIX, să merg la baluri îmbrăcată în rochii pompoase, să locuiesc într-o casă imensă …cu alte cuvinte luxul. Şi cu toate că urăsc istoria ca materie la şcoală, am fost întoteauna fascinată de „vremurile vechi”…chiar dacă aş fi preferat sa trăiesc pe la 1600, m-aş fi multumit si cu secolul XIX. Şi da, o viaţă d-asta (ca în serie) este într-o lume rea şi plină de bârfe, dar cand a fost lumea altfel?

A doua este, desigur, „Jurnalele Vampirilor” de Lisa J. Smith – În primul rând pentru ca e cu vampiri şi într-un fel mi-aş dori ca aceştia să existe şi în realitate. Chiar dacă aş fi unul dintre personajele cu o viaţă destul de scurtă, măcar aş fi reuşit să gust puţină aventură. Pentru ca cel mai palpitant moment din viaţa mea de până acum a fost acum câţiva ani, cand era sa mor după ce mi-a rămas o maslină întreagă în gât şi nu mai puteam să respir :|.

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. RRoxana
    Apr 20, 2011 @ 15:39:56

    Nasol faza cu maslina, dar iarta-ma ca rad acum! :))

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

