Moartea la Dallas (Vampirii Sudului 2)

Pentru că nu am luat primul volum de la bibliotecă atunci când am avut ocazia iar când l-am vrut parcă tot oraşul a început să citească Vampirii Sudului, a trebuit să mă mulţumesc cu volumul al doilea, pentru că deşi cu câteva săptămâni în urmă era pe raft toată seria, acum e singurul volum pe care am reuşit să mai pun mâna.

Ca şi în Vampirii din Morganville, Moartea la Dallas (inclusiv restul seriei, desigur), deşi este tot o carte (serie) cu vampiri, are ceva diferit faţă de bine cunoscutele Jurnalele Vampirilor si Amurg (poate şi altele, dar eu numai pe astea le-am mai citit). De data asta vampirii sunt cetăţeni cu drepturi egale cu ale oamenilor, dar fiinţele umane nu îi acceptă chiar „cu bratele deschise” în societate.

Sookie Stackhouse este o tânără care, deşi nu este vampir, are puterea de a citi gândurile oamenilor, ceea ce a atras atenţia vampirilor, care o folosesc pentru a-şi rezolva problemele cu oamenii. Cu toate că nu îi place, ea este nevoită să le facă acest serviciu, pentru a putea trăi liniştită alături de iubitul ei, Bill (care este, de asemenea, vampir).

Aflând despre puterea ei, vampirii din Dallas hotărăsc să o „împrumute” pe Sookie. Unul dintre fraţii lor a dispărut… Ajunsă acolo, Sookie trebuie să facă pe detectivul şi să se aventureze în Centrul Frăţiei Soarelui, ceea ce e mult mai periculos decât pare, pentru că aproape a plătit această greseală cu propria sa viaţă. Pericolul e mare iar timpul e scurt. Singura speranţă a lui Sookie că va mai ieşi vreodată din Centrul Fraţiei este Luna, teriantropul pe care l-a întâlnit acolo şi care pare să fie de partea ei.

În final, cartea mi s-a părut destul de drăguţă ; adică mi-a plăcut, dar nu e chiar pe lista cărţilor mele preferate şi mi se pare o carte „neutră” din punctul meu de vedere, nu are nici părţi care să îmi fi plăcut în mod special, nici părţi care să mă enerveze sau să nu-mi placă deloc. Sper să reuşesc să pun mâna şi pe celelalte volume :) .

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Dianna
    Mar 23, 2011 @ 13:31:31

    Răspunde

  2. Eve
    Oct 03, 2011 @ 11:00:18

    Despre ce bibloteca este vorba?Si pe unde se afla?Multumesc anticipat.:)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

