Vreau să o citesc #1 Împărăteasa

Şi uite că mi s-a năzărit mie aşa, dintr-o dată, să …tocmai am uitat cuvantul…

Azi, când am mai aruncat o privire peste noutăţile editurii Rao, am zărit o copertă care mi-a atras atenţia. Împărăteasa de John Burnham Schwartz. Am citit şi descrierea şi gata, e pe wishlist-ul meu :) . Desigur, motivul principal pentru care vreau să citesc cartea e că are legătura cu Japonia…şi nu ai cum să mă cunoşti fără să şti de marea mea pasiune pentru această ţară.

În anul 1959, Haruko, o tânără de familie bună, se mărită cu Prinţul Moştenitor al Japoniei, moştenitorul Tronului Crizantemei. Este prima femeie de sorginte nearistocrată care va intra în monarhia misterioasă, aproape ermetic închisă şi cea mai veche din lume. Tratată cu cruzime şi suspiciune de către Împărăteasă şi cerberii acesteia, Haruko este controlată fără încetare. Singurul interes pe care îl reprezintă Haruko pentru Curtea Imperială este capacitatea ei de a produce un moştenitor. După ce, în cele din urmă, reuşeşte să dea naştere unui fiu, ea suferă o depresie nervoasă şi îşi pierde vocea. Totuşi, hotărâtă să nu se lase dominată de birocraţii imperiali, Haruko perseverează. Peste treizeci de ani, în postura de Împărăteasă, ea va juca un rol crucial în a o determina pe o altă tânără - o stea în ascensiune în Ministerul de Externe - să accepte cererea în căsătorie a fiului ei, Prinţul Moştenitor. Consecinţele se vor dovedi tragice şi dramatice.

Şi cum spuneam la început, tocmai mi s-a năzărit să scriu primul post dintr-o nouă categorie de posturi. Şi e primul post pe care îl scriu „live” :D . Adică până acum le scriam în word şi le postam după vreo câteva zile, când mă apuca pe mine să am chef să postez ceva…dar presupun că nu interesează pe nimeni asta…Deeeci,sper că vă place noua categorie :).

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Dianna
    Mar 12, 2011 @ 23:37:08

    Desigur că ne place, şi desigur că m-ai făcut şi pe mine să vreau să citesc cartea. Văzând poza mi-am amintit de cartea „Floare de zăpadă şi evantaiul secret” de Lisa See. Dacă nu ai citit-o ţi-o recomand cu mare drag, că eu am devorat-o în 3 zile. Dacă ai citit-o spune-mi părerea ta despre carte. ;;) :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 12, 2011 @ 23:42:48

      Uuuu, nu am citit cartea, dar chiar ca m-ai facut curioasa :D. Merci de recomandare :). Dupa ce termin cu Moartea la Dallas merg la biblioteca sa vad daca o au…chiar simt nevoia de o pauza de la atatia vampiri (nu ca m-as fi saturat de ei :D )

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

