Peste hotare #1 ~ Vampire Kisses

În top-ul din postul anterior, pe locul 6 este seria Vampire Kisses de Ellen Schreiber. Numele mi-a atras atneţia; mi se părea cunoscut.

Wikipedia zice:
Vampire Kisses is a vampire novel written by author Ellen Schreiber. It is the start of the Vampire Kisses series. The book introduces 16-year old Raven Madison, a girl living in Dullsville, who is constantly complaining that there is nothing to do. At least, until Alexander Sterling, a vampire, moves in. Raven falls for him, but they, like any other couple, have obstacles. The story is told in Raven's point of view for the entire book.

Mie mi se pare interesant. Aş vrea să fie publicate şi la noi. Ei, poate se va întâmpla şi asta într-o zi :). Au fost publicate până acum 7 volume, urmând ca în luna mai a acestui an să apară şi volumul 8. Iată coperţile originale ale volumelor 1-4. Eu pur şi simplu le ador, nici c-aş fi căutat coperţi mai frumoase pentru o carte cu vampiri :).

Am aflat şi de ce mi se părea numele atât de cunoscut; există şi o manga făcută după această serie, manga ce poartă tot numele de Vampire Kisses (Pentru cei ce nu au idee la ce mă refer: manga sunt benzile desenate japoneze). Până acum au apărut primele 3 volume. Acum vreo 2 ani parcă am citit şi eu puţin. Iată copertile:

Pentru mai multe informaţii puteţi vizita sit-ul oficial al autoarei: http://www.ellenschreiber.com/home.htm . Chiar e un sit dragut :).

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

