The Top 10 Best Vampire Book Series

Cu toţii ştim că sunt multe cărţi cu vampiri în limba română. De la ideea asta am pleat când am realizat ca nu m-am întrebat niciodată cam cum ar arăta un top al lor ; mă multumeam cu topul personal (de altfel, un top destul de micuţ, având în vedere că nu am citit prea multe astfel de cărţi). Aşa că am făcut câteva căutări si am găsit ceva.

The top ten most popular (based on online chatter) vampire book series are:

10. Riley Jensen Guardian by Keri Arthur
9. Anita Blake Vampire Hunter by Laurell K. Hamilton
8. The Vampire Chronicles by Anne Rice
7. The Morganville Vampires by Rachel Caine
6. Vampire Kisses by Ellen Schreiber
5. The Darren Shan Saga by Darren Shan
4. Vampire Academy by Richelle Mead
3. The House of Night by P. C. Cast and Kristin Cast
2. The Southern Vampire Mysteries / Sookie Stackhouse Novels / True Blood Series by Charlaine Harris
...and the most popular Vampire Lit Series is no surprise...
1. The Twilight Saga by Stephenie Meyer


Not quite making the top ten were Night Huntress by Jeaniene Frost, Vampire Diaries by L.J. Smith, Undead and ... by MaryJanice Davidson, Blue Bloods by Melissa de la Cruz, Vampire Beach by Alex Duval, Night World by L.J. Smith, Nikki and Michael by Keri Arthur, Mackenzie Vampires by Nina Bangs, and Almost Human by Melanie Nowak.


Sursa

Sincer, sunt cam dezamăgită că nu sunt incluse şi Jurnalele Vampirilor (Vampire Diaries by L.J. Smith) in top, dar, pe de altă parte mă bucur pentru Vampirii din Morganville (The Morganville Vampires by Rachel Caine) despre care chiar cred că îşi merită locul. Chiar nu mă surprinde seria de pe prima poziţie… Totuşi, cred ca la noi topul ar arăta ceva mai diferit. Nu cred că seriile lui P.C. Cast si Kristin Cast (Casa Nopţii), Charlaine Harris (Vampirii Sudului) si Anne Rice (Cronicile Vampirilor) sunt atât de apreciate ca în străinătate. Cel puţin aşa mi se pare mie, nu zic că nu au şi ele fanii lor, dar probabil că sunt depăşite cel putin de Amurg, Academia Vampirilor şi Jurnalele Vampirilor.

Ei, voi ce părere aveţi despre top-ul de mai sus? :)

Photobucket

P.S.:Sper că veţi scuza unele greşeli de scriere(mă refer la diacritice în special). E al doilea post pe care îl scriu astfel si tastatura în romana îmi cam dă de furcă @_@ .

6 comentarii (+add yours?)

  1. inutza13
    Mar 06, 2011 @ 20:47:45

    Cred ca Amurg ,Jurnalele Vampirilor si Academia Vampirilor sunt celemai cunoscute la noi si ar fi primele titluri pe care le-ai auzi din gura cititorilr acestui tip de romane

    Răspunde

  2. Trackback: Vampire Kisses «
  3. Silvia
    Mar 21, 2011 @ 19:28:28

    Casa Noptii e destul de tare…dar nu se compara cu Amurg.In Jurnalele Vampirilor evenimentele nu se prea leaga…

    Răspunde

  4. Gabriela
    Sep 21, 2011 @ 13:23:16

    eu am citit „vampirii sudului” si sincer imi plac mai tare acele carti decat „jurnalele vampirilor” in opinia mea primele 2 locuri sunt bune.dar fiecare cu gusturile sale:)

    Răspunde

  5. DORICE
    Sep 23, 2011 @ 12:49:46

    Mi-a placut seria Amurg. Acum citesc Jurnalele Vampirilor. Nu imi place cum e scrisa, pare a fi scrisa de o fata de 15-16 ani. Subiectul e bunicel.
    Din Academia Vampirilor am citit deocamdat doar primul volum, pentru ca restul nu am avut bani sa le iau, dar deocamdata este pe primul loc in topul personal. Nici asta nu e tocmai super scrisa, dar e mai bine decat Jurnalele Vampirilor.
    Imi place ca mai exista persoane care citesc si cu care pot sa imi impartasesc parerile. Din celalalte carti din top nu am citit inca, dar in curnd sper sa fiu la zi.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

