Amurg

Uite ca in sfarsit am citit si cartea pe care nici nu ma gandeam ca voi vrea sa o citesc. Eu am incadrat-o la categoria cartilor la care nu mi-a placut actiunea, dar care au ceva ce nu m-a lasat sa le las din mana. Asa cum Negurile mi se parea prea telenovela pentru gusturile mele si avea numai personaje care ma enervau la culme si totusi i-am citit toate cele 750 de pagini (primul volum) doar pentru ca acolo era Lancelot, asa parca nu m-as mai fi oprit din citit Amurg din cauza lui Edward Cullen. Adica, stiu ca ma „indragostesc” repede de personajele din carti, dar de data asta a fost prea de tot. Nu m-as supara sa-mi pice un Edward din cer :) (unul prezent in mintea mea, nicidecum unul Robert Pattinson :| ).

Printre multele critici la adresa cartii (daca sunt fani, trebuie sa existe si anti-fani) am observat ca multi se plang ca Stephenie Meyer a schimbat prea mult vampirii ei fata de cei clasici. Ei bine, mie singura chestie dubioasa (chiar ciudata) mi s-a parut stralucirea. Dar oricum, n-am luat asta prea mult in seama, sau nu indeajuns de mult ca sa ma deranjeze. Dar ce m-a dezamagit a fost actiunea. Mi se pare total aiurea –de la inceput si pana la ultima pagina-. Pentru inceput, Bella ura din tot sufletul orasul Forks, totusi decide sa se mute inapoi aici, de buna voie. Apoi incepe si povesteste despre ea si Edward, ca abia spre sfarsit sa inceapa brusc actiunea ; prea brusc –acum era pace si liniste si in fraza urmatoare Edward incearca sa o apere pe Bella, vrand sa o ascunda undeva cat mai departe de Forks. Apoi urmeaza partea care mie mi s-a parut plictisitoare, in care cei doi sunt despartiti, asteptand clipa in care se vor revedea (cred ca ar trebui sa para romantic, dar n-o spun ca si cum ar fi). Finalul mi se pare la fel de ciudat-aiurea- ca restul actiunii, dar fraza de sfarsit parca m-a facut sa vreau sa citesc si volumul urmator.

Cel mai probabil seria e asa populara datorita filmului, majoritatea fanelor fiind probabil innebunite de Robert Pattinson si de oricum ar chema-o, care a jucat rolul Bellei.
Cel putin primul volum nu mi se pare o carte tocmai buna. Sincer, daca n-ar fi fost Edward as fi zis ca nu mi-a placut mai deloc, ceea ce nu se intampla chiar des. Dar tot vreau sa citesc si urmatoarele volume. O da, si am uitat sa mentionez ca nu il suport pe Jacob :). Deci, eu zic ca Amurg merita citita numai daca sunteti o sensibiloasa incurabila, ca si mine.

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

