Ucenicul Vraciului

Demult eram curioasa in legatura cu Cronicile Wardstone si imi doream sa citesc macar primul volum, sa vad cum e. Pana la urma m-am hotarat sa-l iau de la biblioteca (da, intotdeauna imi ia mult sa ma hotarasc…).

Tom era un al saptelea fiu al unui al saptelea fiu. Suna interesant ; ciudat, dupa cum obisnuiesc eu sa zic despre orice lucru care ar trebui sa impresioneze…sau ceva de genul ; dar e mai mult decat atat.Cei nascuti ca fiind al saptelea fiu al unui al saptelea fiu sunt nascuti totodata cu talente speciale potrivite pentru meseria de vraci (nu, nu faceti aceeasi greseala ca mine sa va ganditi la puteri magice sau alte chestii din desene animate :)) ). Inca de cand era foarte mic, Tom Ward vedea si auzea lucruri pe care ceilalti nu puteau. Astfel, auzea in fiecare zi si mai ales noaptea gemete si crengile trosnind pe Dealul Spanzuratilor. Mai tarziu, cand a implinit varsta de treisprezece ani si a fost luat de catre Vraciul din Comitat ca ucenic, afla ca acele gemete si trosnete se auzeau numai din cauza spectrelor celor ce au fost candva spanzurati acolo, durerea si spaima lor fiind atat de mari incat locul acela a pastrat sentimentele lor prinse acolo chiar si dupa ce sufletele lor si-au gasit pacea.

Nu la multa vreme dupa ce si-a inceput ucenicia, Tom o cunoaste pe Alice, o fata vrajitoare care ii provoaca necazuri dar care apoi il ajuta sa scape de ele si ii devine prietena. Ea a fost cea care, desi impotriva vointei ei, l-a pacalit pe Tom si a eliberat-o pe Mama Malkin, vrajitoarea inchisa de Vraci si care folosea magia sangelui. Si astfel incepe aventura, care se desfasoara in absenta Vraciului, el aparand numai pentru a o lega pe Osoasa Lizzie, matusa lui Alice, de asemenea vrajitoare, dar care folosea magia oaselor. Dupa multe obstacole, incercari grele si cu ajutorul lui Alice, Tom reuseste sa o infranga pe Mama Malkin pentru totdeauna ; iar cu Osoasa Lizzie inchisa intr-un put in gradina Vraciului, Alice ramanea singura vrajitoare din zona, iar Tom e cel ce trebuie sa ii hotarasca soarta : sa o duca sa locuiasca cu alte rude de-ale ei sau sa o inchida intr-un put, ca pe celelalte vrajitoare ?

E o poveste plina de aventuri inspaimantatoare. Chiar mi-a placut :). Intre timp am citit si urmatoarele doua volume, Blestemul Vraciului respectiv Secretul Vraciului si probabil voi scrie in curand si despre ele :).

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Dianna
    Feb 23, 2011 @ 16:54:30

    Am citit si eu primele doua volume si mi-au placut foarte mult. Numai astea erau la biblioteca; bine ca mi-ai amintit, sa mai trec pe acolo sa vad daca au mai adus ceva. :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 23, 2011 @ 21:31:52

      La biblioteca de la mine nu cred ca are decat primele 3 volume…trist…da’ tot nu pot fi sigura, pentru ca toate cartile pe care le’am vazut ca le au, dar nu le’am luat atunci, acum vreau sa le iau si de la inceputul lui ianuarie tot le pandesc la biblioteca si nu apar….si orice as intreba-o pe bibliotecara, imi zice ca o au da’ e imprumutata :|

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

