Casa de sticla ~ Vampirii din Morganville 1

Eram la biblioteca. Am ales doua carti si mai aveam dreptul la inca una. Eram chiar langa raftul cu volumele lui King, dar mi-a ajuns Cimitirul animalelor pentru destule saptamani cu ganduri pesimiste. Si totusi ma tenta…Apocalipsa….sau Orasul BantuIT….sau….nu, trebuie sa gasesc repede altceva. Am facut un tur cu privirea peste raftul din fata mea si parca nimic nu-mi parea cunoscut, asa ca am pus mana pe o carte la nimereala, am vazut ca are o coperta interesanta si am fugit cu ea la bibliotecara. Abia atunci am observat ca pe coperta „cartii misterioase” pe care o nimerisem scria Casa de sticla ~ Vampirii din Morganville 1. Mi-a captat imediat atentia si am inceput s-o citesc de cum am ajuns acasa. Nici macar nu auzisem de seria asta pana atunci, si cine ar fi crezut ca in incapatanarea mea de a fugi de cartile lui King voi da, din pura intamplare, peste o carte care sa-mi placa asa mult? :)


Casa de Sticla este o poveste cu vampiri diferita de cele de care am auzit pana acum (pentru ca nu pot sa spun ca am citit prea multe). De data asta nu e nicio poveste de dragoste dintre un vampir si o tanara de liceu. Exista si aici dragostea, dar nu asta e subiectul principal.
Claire este o tanara de saisprezece ani (aproape saptesprezece, dupa cum insista ea) care, datorita istetimii ei, a ajuns deja in primul an de facultate. Dar parintii n-au lasat-o sa se duca la universitatile de top, care erau prea departe de casa, asa ca a trebuit sa se multumeasca cu o facultate mediocra din Morganville, Texas. Aici, are de-a face cu Monica si „monicistele”, ceea ce o impinge pe Claire sa plece de la camin si sa caute o camera de inchiriat in afara campusului. Asa ajunge sa locuiasca in Casa de Sticla. Nu e o casa de sticla la propriu, dar e traducerea de la Glass House, Glass fiind numele proprietarului. Nu dureaza mult si fata afla si adevarul despre Morganville si anume ca e plin de vampiri, acestia fiind si conducatorii orasului. O alta diferenta de care spuneam mai devreme este ca personajele principale (Claire si cei 3 colegi din casa de sticla) nu sunt vampiri si lupta importiva acestora.
Rachel Caine ne prezinta vampirii in cartea sa asa cum sunt ei cunoscuti : trupuri fara suflet care se feresc de lumina zilei si care sug sangele din pura placere. Nici urma de astfel de creaturi care sa fie diferita de ceilalti, care sa aiba suflet si sentimente si care se abtin de la a bea sange si a omora. Asta mi-a placut mult la carte : nu mi se pare ceva ce „vezi pe toate drumurile” .

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. deea
    Feb 18, 2011 @ 14:23:00

    cartea este superba.este diferita de ce am citit pana acum:d

    Răspunde

  2. Aura Elena
    Iul 13, 2011 @ 22:21:05

    imediat ce am terminat de citit Casa de sticla aproape pe nerasuflate asteptam cu sufletul la gura sa vad continuarea….iti capteaza atenita inca de la primele pagini,este uimitor…..

    Răspunde

  3. Biaaa
    Noi 06, 2011 @ 22:44:22

    A doua carte e foarte interesanta,si povestea de dragoste dintre cele 2 cupluri nu inceteaza,devine mult mai plapitant.Merita citita.O recomand tuturor cititorilor de orice varsta.

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 07, 2011 @ 09:54:55

      Daca o iei asa, toate volumele sunt interesante, dar mie tot primul mi-a placut cel mai mult (cel putin dintre primele 3, ca restul inca asteapta in biblioteca sa fie citite..)

      Răspunde

  4. Georgee
    Mar 05, 2012 @ 20:15:54

    Cate carti sunt din seria asta?..

    Răspunde

  5. AndreiVladutz
    Iun 03, 2012 @ 00:10:33

    Imi place mult post-ul tau.felicitari ai scris foarte frumos si ai schitat foarte bine toate elementele principale ale cartii :D

    Răspunde

  6. legaturi primejdioase
    Aug 05, 2012 @ 17:45:30

    Salut! M’am apucat si eu sa o citesc acum…15 minute. Imi place sum ai scris, sa vedem sunt chiar curioasa de aceasta serie.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

