Hmm…Simt miros de dragoste…

Dupa cum probabil stiti deja (nu ca ar fi posibil sa nu stiti, avand in vedere ursuletii si inimioarele care au invadat iar virtinele) se apropie Ziua Indragostitilor, sau Valentine’s Day. Sincer, nu o consider chiar o sarbatoare, e doar o zi obisnuita (infine, in ultima vreme toate sarbatorile mi se par la fel de lipsite de farmec…)
dar mi s-a parut o idee..draguta..si potrivita in perioada asta, sa scriu un post despre cateva romane/serii ce pot fi incluse la categoria romance.
Pentru inceput, va recomand cate ceva din ce am citit si eu, deci daca va spun ca o sa va placa si nu o sa fie asa, puteti zice ca-i vina mea :)) .

• Seria Lux – Daca va plac povestile de dragoste intortocheate si va atrage atmosfera din New York-ul secolului XIX :)

• Seria Jocurile Foamei – Sincer, mi se pare chiar ciudat sa pun seria asta aici, pentru ca subiectul acesteia sunt „jocurile” nemiloase impuse de Capitolui, in care 24 de concurenti trebuie sa se omoare intre ei pana cand ramane unul singur, invingatorul. Si totusi, in arena, intre cele doua personaje principale, Katniss si Peeta, se infiripa ceva ce pare mai mult decat prietenie.

• Seria Avalon – Nu am citit decat primele trei volume, dar pot sa spun ca au fost ok. Sanctuarul mi se pare cea mai interesanta totusi :). Este o serie ce se incadreaza la fantasy & SF, dar sunt pline de povesti de dragoste care (va spun din proprie experienta) in doza mare par atat de reale :)) .

Jurnalele Vampirilor si Vampirii din Morganville – Nu am citit niciuna dintre serii complet, dar va garantez ca daca sunteti fani ai genului, nu au cum sa nu va placa. Si chiar daca nu sunteti, totul are un inceput :) ; nici eu nu citeam carti cu vampiri inainte sa dau peste Jurnalele Vampirilor, si acum nu ratez nici o ocazie sa mai citesc cate un capitol-doua inainte sa plec la scoala sau cand am putin timp liber :).

• Seria Scoala de Vrajitorie – Din cate imi amintesc, primul volum nu are nici o treaba cu tema asta, iar in urmatoarele doua apare o dragoste mai inocenta (da, e o serie pentru copii). Dar, cu toate astea, e o serie superba, despre incredere, prietenie, iubire si sacrificii.

Acum am sa va propun si cateva din volumele pe care intentionez sa le citesc :)

Academia Vampirilor – Richelle Mead
Tristeti de Sucub – Richelle Mead
Fortele raului absolut – Kelley Armstrong
Sange Albastru – Melissa de la Cruz
Damnare – Lauren Kate
Vampirii Sudului – Charlaine Harris (huh, de o luna tot pandesc primul volum la biblioteca si tot nu reusesc sa pun mana pe el …)

So, let’s share some love with our books :)

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

