Povestile copilariei mele (leapsa)

Am primit aceasta leapsa de la Diana si cum e prima data cand primesc asa ceva (pe langa faptul ca imi plac), nu puteam sa o refuz :).
Vorbind mai intai despre perioada dinainte sa invat sa citesc, cartea de care imi aduc cel mai bine aminte este Bradul de binecunoscutul Hans Christian Andersen. O primisem de Craciun si ma tot rugam de mama sa mi-o citeasca pana a invatat-o pe derost. Si cartea era (si inca este, in stare perfecta in biblioteca) foarte frumoasa, cu imagini mari si cate putin text pe fiecare. Totusi, acum realizez ca eu nu am citit-o niciodata… Cand am invatat sa citesc, eram prea entuziasmata ca sa ma mai incurc cu „cartile cu poze”. Eu am intrat direct in Vrajitorul din Oz. Dar am mai citit-o o data sau de doua ori pana sa reusesc sa o duc pana la final. Asta a fost prima ma experienta cu „o carte de copii mari”. Apoi am inceput sa citesc alte carti subtirele ca Alice in Tara Minunilor (care mi-a placut atat de mult incat sa incerc si Alice in Tara Oglinzilor, dar am sfarsit pe la jumatatea cartii spunandu-i mamei ca aia e o prostie de carte fara logica ;inca imi amintesc cand unul dintre personaje a inceput sa tipe spunandu-i lui Alice ca tipa pentru ca si-a amintit ca peste cateva minute se va taia la deget…),Buratino (trebuia sa urmeze si Pinochio, dar nici pana acum nu am citit-o :)) ), Heidi, Urechiusa Zbarlita (o carte de cand era mama de varsta mea, despre aventurile unui catel care in ultimul capitol moare calcat de masina *zau asa, asta-i final pentru o carte de copii ? O.o * si m-a lasat nemaiputand sa ma opresc din plans…). Pe urma am intrat in clasa a V-a si nu am mai citit decat cateva carti de Jules Verne, Colt Alb, Singur pe lume, Poveste fara sfarsit (superba) si o incercare nereusita de a citi Harry Potter. Si mi-am pierdut toata placerea lecturii, pe care am regasit-o tarziu, abia in vacanta de Craciun din clasa a VIII-a. Infine, important e ca am regasit-o si am ajuns chiar sa creez un blog despre carti :).
Nu o sa dau leapsa asta cuiva anume, dar cine o vrea e liber s-o rapeasca si s-o planteze la el pe blog :).

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Dianna
    Feb 05, 2011 @ 15:46:33

    Ma bucur ca ai facut leapsa. :D Da’ ai citit mult si cat ai fost mica.
    Eu Alice in Tara Minunilor si a Oglinzilor le-am citit in clasa a 9-a, ca ne-a pus profa. Si mi s-au parut tare ciudate, nu aveau sens si totusi vroiam sa citesc in continuare. :)) Pana la urma mi-au placut.

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 05, 2011 @ 17:02:12

      Pai mi-au placut povestile de cand ma stiu si mi-a placut sa citesc de cand am invatat sa fac asta :) . Atat ca in gimnaziu am avut o profa care ziceam ca-i comunista (era o baba d-aia cu idei fixe) si care ne obliga sa citim. Si cum eu nu fac niciodata ceva daca sunt obligata sau daca nu mi se spune cu frumosul, m-am incapatanat si n’am mai citit aproape nimic. (infine, asa mi-am stricat eu mediile la romana, dar singurul lucru care-l regret e ca am pierdut 3 ani de legtura..)

      Răspunde

      • Dianna
        Feb 06, 2011 @ 00:50:02

        Eh, lasa. Bine ai revenit pe drumul cel bun. :)) Eu nici acum nu citesc foarte foarte mult. Asa, o carte la o saptamana, doua.
        P.S: Baba cu idei fixe imi zic colegele. :))))

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

