Jurnalele Vampirilor 1 – Trezirea

trezirea6 Dupa cum am spus in ultimul post din anul trecut, „Jurnalele vampirilor” este una dintre seriile pe care planuiesc sa le citesc in 2011. Un mic search pe scribd.com si *puf* citeam priml volum , „Trezirea” . Nu m-am gandit ca poate se gasesc si ca e-books, dar se pare ca da :) . Daca „Luna plina” mi-a deschis apetitul pentru carti cu subiect supranatural, „Trezirea” nu a facut decat sa-mi sporeasca foamea.
Inca nu am citit urmatoarele volume (desi le-am gasit si pe ele pe scribd si le-am cam pus in meniul de la cina in urmatoarele saptamani >:) ), dar din cate imi dau seama acest prim volum e numai o intriga, adevarata actiune urmand sa se desfasoare mai tarziu, in cartile viitoare. Cu toate ca a trebuit sa citesc pe monitorul calculatorului (urasc sa citesc pe calculator si in plus mai e ceva in mine care respinge ideea unei carti altfel decat cele clasice, din hartie), lectura mi s-a parut foarte usoara, cuvintele, frazele, paginile parca curgand unul dupa altul. Asa, am citit-o cap-coada in doua seri (sau mai bine spus –doua nopti) si o dimineata (o da, era o zi de luni si m-am trezit maidevreme special ca sa am timp sa termin de citit inainte sa plec la liceu : )) )


Desi nu stim asta de la bun inceput, radacinile povestii se afla undeva in secolul al XV-lea, in Italia. E destul de tensionata situatia atunci cand doi baieti iubesc aceeasi fata, iar ea ii iubeste la fel de mult pe amandoi ; dar ce se intampla cand cei doi baieti mai sunt si frati, iar fata este vampir ? Nu pot sa va raspund in totalitate la aceasta intrebare (pe de o parte pentru ca nu am citit decat un volum al seriei, pe de alta parte pentru ca e mai ine sa aflati singuri, chiar din carte), dar va pot spune cu siguranta ca povestea ii duce pe cei doi baieti pana in zilele noastre, morti si totusi vii, intr-un orasel din America. Secolele au trecut, dar ura dintre ei nu s-a pierdut in negura trecutului, iar razbunarea isi cere drepturile, nerabdatoare sa intre in scena. Si cel mai rau este faptul ca acum este o noua fata, un motiv in plus de ura intre cei doi. Ce se va intampla mai departe ? Aflam in volumul urmator (probabil ca acum v-ati dat seama de ce am spus mai sus ca volumul mi se pare o intriga a adevaratei povesti).
In concluzie, abia astept sa citesc si urmatorul volum :) .

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

