Luna plina – Kelley Armstrong


Prima mea carte cu varcolaci; sau mai bine zis prima mea carte cu fiinte supranaturale. Desi am urat si inca urasc efectul de „turma” (ceea ce m-a oprit pana acum din a citi astfel de carti), am inceput sa am impac cu ideea ca si genul acesta e la fel ca toate celelalte : cu opere mai bune sau mai proaste. Dar tot incapatanata raman si nici nu-mi imaginez ca voi vrea vreodata sa citesc Twilight, tocmai din cauza ca prea face lumea atata caz de seria asta ; urasc sa vad atata lume obsedata de un lucru si nu-mi pasa ce ratez daca nu citesc opera lui Stephenie Meyer . Prefer sa ma tin la distanta. Dar dupa cum am spus mai devreme, fiecare gen are carti bune si mai putin bune. Am catalogat Luna plina ca fiind printre cele bune, fapt destul de evident din moment ce am inclus-o in topul 10 al cartilor citite in 2010 din postul precedent.

Cea care nareaza este Elena, o femeie-varcolac ; singura femeie-varcolac. Dupa ce a plecat din Haita, din oraselul Bear Valley , New York, s-a stabilit in Toronto, unde locuieste si in prezent cu iubitul ei. Dar Haita pare sa aibe probleme cu un mutt (sac , ca nu va zic ce-i ala :P ), asa ca o cheama inapoi. Ajunsa acolo, lucrurile incep sa se complice atat in legatura cu mutt-ul cat si in legatura cu Clay, fostul ei iubit care a muscat-o, transformand-o in varcolac si care o vrea inapoi. Desi ea nu poate spune ca nu il mai iubeste si nu mai tine la el, refuza sa accepte aceste sentimente , incercand sa le inchida undeva adanc in sufletui ei. Si toate acesea numai penru ca dorea cu ardoare sa fie un om obisnuit, cu un serviciu si un iubit obisnuit, neacceptand latura sa animalica. Totusi, acolo, la Stonehaven, alaturi de toti membrii Haitei, lupul din ea devine parca mai puternic, facand-o sa uite de „viata ei umana”.

Dupa o multime de vanatori condimentate cu situatii limita, lucrurile revin in sfarsit la normal ;adevaratul normal. Sfarsitul a fost destul de usor de anticipat, dar mi-a placut. S-a terminat exact asa cum ma asteptam si cum imi si doream :) . Cartea a fost superba si sper sa pun mana cat de curand si pe volumul urmator >: ) .

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Luna plina – Kelley Armstrong - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. Renata
    Mai 30, 2013 @ 13:06:16

    Si eu vreau sa citesc cartea,dar nu o gasesc pe net:(

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

